תקשורת ומדיה

'גולסטאר' חוטפת ביקורת: "נזק מוחי, בריונות, הטרדות, שיימינג והשפלות"

העונה החדשה של גולסטאר עלתה לאוויר בהוט, וחטפה ביקורות קשות במיוחד: "בתוכנית המייצרת נזק מוחי. אין כלום פרט לטמטום אנושי שזור במשחקי כבוד, הומור בית ספר, גבריות רעילה ודיבור נגוע. תוכן אינפנטילי. מותג חלול"
מערכת ice |  2
קובי סוויסה בגולסטאר (צילום צילום מסך יוטיוב)
העונה חדשה של "גולסטאר" יצאה לאחרונה לדרכה ב"הוט". ניר וולף, כתב "ישראל היום", ממש לא אהב את התוכנית עד כה והעביר עליה ביקורת חריפה מאוד כששלח לא מעט חיצים.
"מדובר בתוכנית המייצרת נזק מוחי ופלאשבקים להוויית התיכון והמילואים", כתב תחילה וולף והמשיך: "ב"גולסטאר" אין כלום פרט לטמטום אנושי שזור במשחקי כבוד, הומור בית ספר, גבריות רעילה ודיבור נגוע. תוכן אינפנטילי. מותג חלול".
וולף לא שכח לבקר את קובי סוויסה, שמשתתף בעונה החדשה של התוכנית, כשאמר: "מדבר בקול משונה ובגוף שלישי ומכנה עצמו "המותג". העונה לוהק הבחור למשבצת הטמבל התורן. אם תרצו - דורון מירן החדש. להיות טמבל זה מותג. כמו "גולסטאר", גם KS הוא מותג מוזר - חולצה פתוחה, שיער מעוצב, הומור עצמי וגאג חוזר על מכונת גילוח".
וולף המשיך: "קובי סוויסה הוא מזכיר קריקטורה אבסטרקטית של דמות לא מפותחת. בן אדם שבור, אפילו חצי בן אדם". לסיכום, אמר וולף:" להיות מטומטם אומר שהבדיחה היא על חשבון הטמבל, ושבריונות היא חלק מהעסקה. לצחוק על חלשים זה סימן ההיכר שהפך את "גולסטאר" למותג".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פני התכנית כפניה של המדינה
    נביא זעם 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה מה שקורה שהוט מייצרת תכנים
    סגור
  • 1.
    יחיד בדורו
    ביסמוט 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כתבת ביקורת מעולה, שמראה עד כמה זו תוכנית ירודה, של אנשים שלא גמרו תיכון (או צבא , לכאורה). מגיע לוולף פרס נובל, פרס ישראל ועיטור הגבורה....
    סגור