טלוויזיה

גולסטאר חוזרת למסך: צפו בפתיח החדש והמפתיע

צילומי הפתיח נערכו בנתב"ג, כאשר חברי הקאסט הצטלמו יחד במטוס דרימליינר חדש כוללים את כל חברי הסגל, אותם תוכלו לראות החל ב-18.12 בפרק הפתיחה לעונה החדשה
מערכת ice | 
אלירז שדה מתרגש (צילום צילום מסך)
העונה הנוכחית של "גולסטאר" שצולמה במרוקו, עדיין לא עלתה לאוויר וזה אמור לקרות ממש בקרוב וכעת אתם מקבלים הצצה לפתיח של גולסטאר מרוקו שתעלה בHOT ב18.12 ובבכורה בHOT VOD ב-15.12.
צילומי הפתיח נערכו בנתב"ג, כאשר חברי הקאסט הצטלמו יחד במטוס דרימליינר חדש. כזכור, רק לפני שלושה שבועות השחקנים של העונה החדשה הגיעו לשדה כדי להמריא ליוון בין המשתתפים שיקחו חלק בעונה הבאה של ״גולסטאר יוון״, שהגיעו נרגשים מאוד לשדה התעופה, ניתן היה למצוא את צמד המאמנים שייע פייגנבוים ורז זהבי וכמובן את שחקני הסגל שרובם חוזרים מעונות קודמות. 

בעונה במרוקו משתתפים קובי סוויסה, אלירז שדה, ליאום גולן, מוקי, אוראל צברי, ג'ובאני רוסו, גיא הוכמן, ירון ברלד, אורי ברויר, רז זהבי, סמיון גרפמן, דין מירושניקוב, דוד רביבו וטום קשתי שהאחרונים היו שחקני החיזוק בפרק הגמר בגלל פציעות. את הסגל הובילו המאמנים אייל גולן ושייע פייגנבוים.
 
בינתיים שודרו לא מעט פרומואים שכוללים את המילים המרגשות שאמר אייל גולן לאלירז שדה בנוגע לגידול ילדיו וגם הדלפת קטעים של ריבים קשים שהיו בין חברי הנבחרת במהלך העונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה