טלוויזיה

אייל גולן בורח מאופירה אסייג? זה האירוע ממנו הבריז

עוזר המאמן של שייע פייגנבוים בעונת העשור במרוקו הבריז מאירוע השקת העונה החדשה, אליו הגיע החברה לשעבר שהסתכסכה איתו עוד בתקופת נישואיו לדניאל גרינברג
מערכת Ice |  1
אופירה אסייג אייל גולן (צילום אינסטגרם)
מחוץ לכותרות, יכול להיות שהחמצתם אתמול (ראשון) משהו מעניין מאוד בחגיגות נבחרת גולסטאר לעונת העשור במרוקו, כאשר אירוע ההשקה כלל חגיגה מרוקאית ססגונית. כמעט כל משתתפי העונה החדשה של "גולסטאר מרוקו", הגיעו לכבד את המעמד המסקרן, אבל היה שם חיסור אחד משמעותי מאוד שייתכן ויש לו סיבה.
הנבחרת של העונה הנוכחית בהרכב מלא, מבחינת השחקנים, התייצבו לאירוע מלבד המאמן אייל גולן שכולם ציפו שיגיע, אך הוא נמצא בחופשה פרטית ברומניה. כך או כך, בשל היעדרותו נמנע המפגש שכולם קיוו שיקרה בינו לבין החברה הטובה שלו לשעבר אופירה אסייג, אבל לפחות הפעם זה לא ייצא אל הפועל.

אין צורך לדאוג, כי בכל זאת הגיעה נציגות מכובדת של משפחת הזמר הוותיק, כאשר ליאם גולן בנו, המשתתף העונה יחד עם אביו החורג אלירז שדה הגיעו לחגוג את האירוע הססגוני והם דווקא כן זכו לראות את אסייג. 
חוץ מהם היה ניתן לראות את סמיון גרפמן, רז זהבי, ירון ברלד, ג'ובאני רוסו, קובי סויסה, המאמן שייע פייגנבוים. עוד הגיעו לפרגן: לאה שנירר, שירה לוי, חברי העונות הקודמות חמימו, אנדי רם, ליאור דיין, דורון מירן, טום קשתי, דין מירושניקוב ואחרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהמות
    פל 12/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שני בהמות מסריחות איכ טפו.....מסריחים
    סגור