טלוויזיה

סטטיק חוזר לאקס אחרי הגירושין: קשת 12 מסדרת קאמבק

קשת 12 תעמיד את התחרות החזקה ביותר לריאליטי של רשת 13 'הישרדות' וסטטיק ישפוט ביחד עם בן אל, בזכות העובדה שהצילומים נעשו לפני מספר חודשים בעונה השלישית של הזמר במסכה שתעלה בקרוב לאוויר. קבלו טעימה מהפרומו
מערכת ice |  3
סטטיק ובן אל (צילום דנה קופל)
היריבות הבאה בטלוויזיה נחשפת? העונה החדשה של ״הישרדות״ ברשת 13 עתידה להלחם מול העונה החדשה של ״הזמר במסכה״ בקשת 12, זאת רגע אחרי שהמונדיאל בקטאר יסתיים והעיניים של הצופים בבית שוב יקוו לראות קצת ריאליטי. על פי ההערכות שתי התכניות יעלו לאוויר ב-17 בדצמבר, ממש עוד שלושה שבועות.
היום (שני) שיחררו בקשת 12 פרומו ראשון לקראת העונה החדשה וקשה שלא להבין שבן אל תבורי וסטטיק עדיין יחד. התכנית צולמה לפני מספר חודשים, עוד בטרם הפיצוץ ביחסים והפרידה המתוקשרת של השניים אחרי שבע שנות עבודה משותפת.
 
העונה שלישית לתכנית הכי נצפית בישראל שחוזרת בקרוב לעונה חדשה בקשת 12, יחד עם 18 מהאנשים המוכרים בישראל מוסווים בתחפושות ענק מושקעות, יתחרו על השואו הבימתי הטוב ביותר שיש לטלוויזיה להציע.
גם העונה, עידו רוזנבלום ימשיך במשבצת המנחה ובצוות השופטים יככבו כאמור צדי צרפתי הבמאי הוותיק, אשת הטלוויזיה אופירה אסייג, הקומיקאי שחר חסון בעוד שסטטיק ובן אל עדיין משמשים כפאנליסטים.
למרות היתרון של 'הזמר במסכה', ב״הישרדות״ מתכוונים לשנות מעט את הסגנון בעונה הקרובה והמטרה היא להתמקד במוצר שמיועד לצפיה משפחתית בתקווה שהמספרים יעלו ויתנו תחרות לריאליטי השירה המצליח. ככל הנראה, ההשקה המדוברת תהיה באותו הערב וכרגע מדובר ב-17 בדצמבר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שמחה בשבילם
    רוחמה 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק שיעריכו את הסובבים אותם וכמובן שלא יזיק להם להיות קצת צנועים. שיהיה להם בהצלחה ביחד
    סגור
  • 2.
    אופירא לא מתאימה
    אבי 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    די כבר להכניס בכל תוכנית את הסמל לרוע אופירא היא לא מתאימה כלל עושה שוק ורעש על כלום נימאסה תוציאו אותה
    סגור
  • 1.
    אשפה
    ירו 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 6
    לסגור את ערוץ הזבל הזה
    סגור