טלוויזיה

כוכבת המפקדת מתפרקת: "עברתי משבר, פחדתי פחד מוות"

נועם לוגסי שבלטה בעונה השנייה של הסדרה בכאן 11 חשפה את תחושותיה: "חדתי שלא אצליח ליהנות ממה שחיכיתי לו כל כך הרבה זמן. סיפרתי לחברים שאני מפחדת להיות ״כלה שעצובה ביום חתונתה״. שכל פרק יציף לי רגעים מהחיים שלי שעברתי במהלך הצילומים"
מערכת ice | 
המפקדת (צילום צילום מסך)
נועם לוגסי, מי שכיכבה בעונה השנייה של 'המפקדת' בכאן 11, בתור טולי הסמ"פ, העלתה פוסט מרגש במיוחד שסיכם את ההופעה המרשימה שלה ובו גם סיפרה על התחושות שלה לקראת העונה השלישית שתופק בקרוב.
לוגסי כתבה: "ניצחתי. (ארוך, אבל משמעותי עבורי) אתמול שודר הפרק האחרון של המפקדת. במהלך כל החצי שנה האחרונה אני ברכבת הרים. עולה ויורדת, מאושרת ואז כואבת. מי שעוקב אחרי כבר תקופה, יודע שבמהלך הצילומים עברתי משבר, אולי הגדול ביותר בחיי. החזקתי חזק בכל מי ומה שיכולתי כדי לשרוד את הצילומים. לא ארחיב פה על מה עברתי ( יכולים לקרוא ב״ לאישה״) אבל זה הזמן להודות שפחדתי פחד מוות מכל התקופה הזו שהסדרה תהיה באוויר".
 
עוד הוסיפה: "פחדתי שלא אצליח ליהנות ממה שחיכיתי לו כל כך הרבה זמן. סיפרתי לחברים שאני מפחדת להיות ״כלה שעצובה ביום חתונתה״. שכל פרק יציף לי רגעים מהחיים שלי שעברתי במהלך הצילומים. שאזכור בדיוק איפה בכיתי בין טייק לטייק. ובאמת היו רגעים לא פשוטים, והיו סצינות שהציפו לי הרבה כאב. ועכשיו כשנגמר, אני יכולה להגיד שניצחתי. ניצחתי את עצמי. ואתם, חיבקתם אותי אולי מהרגע הראשון. שלחתם הודעות ותמכתם וחיזקתם. באמת חיזקתם! הבנתי שגם אם אני לרגעים בירידה ברכבת הרים הזו, אני מרשה לעצמי לכאוב כי יודעת שתכף תגיע עליה. ואחריה עוד ירידה.. וזה בסדר".

עוד המשיכה: "אז היום מבחינתי מעבר לסיכום הפרק האחרון, אני מסכמת תקופה אולי הכי משמעותית שהייתה לי בחיי. ואני רוצה להודות לעטרה שהאמינה בי כלכך, והייתה שם בשבילי גם בתוך הטירוף של הצילומים. שנתנה לי סטירה כשהיה צריך והזכירה לי שאני מגשימה חלום עכשיו, וזה כל מה שחשוב. תודה לבלאק שיפ הפקות ( נעמי, סער וגיא ) שהיו לי כמו אמא ואבא, ברגישות אינסופית ובנסיון לעזור לי כמה שאפשר לעבור את התקופה המאתגרת הזו. תודה לקאסט המדהים הזה, שמעבר לזה שהם השחקנים הכי טובים, הם אנשים עם לב ענק. תודה שחיבקתם כשהייתי צריכה, תודה שהכלתם והקשבתם בלי סוף. תודה לצוות הפקה המדהים ביותר שפגשתי על סט. שהרימו בלי סוף והיו אחראים על המון רגעי אושר שלי במהלך הצילומים".
לסיום כתבה: "ותודה גם לכם, שחיבקתם וקיבלתם את טולי שלי, על כל גווניה. תודה לבורא עולם, שהזכיר לי שאני אף פעם לא לבד. ועכשיו יש גם קעקוע מתוק שיזכיר תקופה מאתגרת. המפקדת 2, תודה שהיית, למדתי המון. ועכשיו אפשר לתלות את המדים, לסמן וי בין היידים, ולהגיד שניצחתי. ניפגש בעונה 3".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה