טלוויזיה

כוכבת קשת 12 מתפוצצת: "אישה היא לא פועלת ניקיון"

נטלי שמככבת בריאליטי 'הקבוצה' יצאה נגד אמירות של אחד המתמודדים האחרים בתכנית שהעלה מספר טענות שעלולות להשמע שוביניסטיות: "אל תתנו לאף אחד לשבץ אתכן במשבצת צרה ומיושנת שלא תואמת את מה שאתן באמת רוצות״
מערכת ice | 
המשדרים הנצפים של קשת (צילום freepik)
לא הבינה את כוונת המשורר? בפרק ששודר אתמול (שלישי) בתכנית ״הקבוצה״ של קשת 12 ניסה המתמודד ברק למצוא חן בעיני נטלי ואמר שהוא ילד מפונק בזכות אמו ומבחינתו חשוב שאשה תשמור על הבית מסודר. דבריו נשמעו לה כאמירות שוביניסטיות ועל כן ניסתה להוכיח אותו מיד.
באינסטגרם שלה הסבירה נטלי מה הרגיז אותה כל כך: ״אישה אינה פועלת ניקיון או עוזרת בית, מי קובע מה צריך לעשות ואיך צריכה להראות זוגיות טובה, מי קובע מה התפקידים שהאישה צריכה לקחת לעומת מה מצופה מהגבר? אף אחד".

עוד היא הוסיפה: "אנחנו יצורים חופשיים, אינדיבידואליים, והעדפות שלנו משתנות מאדם לאדם. אישה ,אמא,  בת זוג יכולה להיות כל מה שהיא רוצה, פרט לתכתיבים פטריארכליים שנכפו עליה. התקוממתי שצילמו פוליטיקאיות במטבח ממליצות מתכונים, שדואגות להראות שמאחורי כל אישה עומד קרש חיתוך תהיו אתן, תבשלו , אל תבשלו, תלדו ילדים, אל תלדו, ובעיקר אל תתנו לאף אחד לשבץ אתכן במשבצת צרה ומיושנת שלא תואמת את מה שאתן באמת רוצות״. 
ברק השיב לה: "אם בנשים חזקות עסקינן, כל אחד שמכיר אותי מקורב יודע מה אמא שלי מסמלת עבורי ונשים בפרט. חשוב לי להבהיר משהו, תמיד הערכתי ואעריך נשים חזקות קרייריסטיות יוצרות כאלו שעומדות על שלהן. אמא שלי מבחינתי מקבלת את תואר האישה החזקה במלוא מובן המילה. אמא למופת, ראש השבט, סופר סבתא, אשת קריירה עם רזומה מפה ועד יפן וכמובן העוגן שלי. לאלה העסוקים בלשפוט מבלי להבין את הסיטואציה, אני מקווה שהצלחתי להבהיר את עמדתי בנושא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה