טלוויזיה

כוכבי 'ארץ נהדרת' מתאחדים: הפרויקט החדש בכאן 11 נחשף

טל פרידמן ודב נבון, שכיכבו ב"ארץ נהדרת", בדרך להתאחד בתכנית החדשה של כאן 11 "הרשימה", כאשר שניהם נמצאים במשא ומתן מול התאגיד
מערכת ice | 
ארץ נהדרת עונה 17 (צילום משה נחמוביץ')
טל פרידמן, כוכב התכנית הסאטירית המצליחה של "קשת 12" - "ארץ נהדרת" והמגיש החדש של אולפן ליגת האלופות בערוץ הספורט, בדרך לקבל תפקיד חדש ונוצץ בסדרה החדשה של "כאן 11"? עושה רושם שכן.
על פי פרסום של כתב התרבות של "ישראל היום", ערן סוויסה, פרידמן נמצא במשא ומתן עם כאן 11 על הצטרפות לתוכנית אקטואליה סאטירה חדשה בתאגיד בשם "הרשימה". אבל זה ממש לא הכל. יחד עם טל פרידמן נמצא במשא ומתן עוד כוכב גדול של "ארץ נהדרת", דב נבון, שמככב בכאן 11 גם בסדרה קופה ראשית והשניים עשויים להתאחד על גבי המסכים בתוכנית החדשה, אם אכן המשא ומתן מול התאגיד יבשיל לכדי חתימה.
כזכור, פרידמן החליף את מודי בר-און ז"לל בהגשת אולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט, וכשהגיש לאחרונה את התוכנית הראשונה שלו, הוא ריגש את כולם כשספד לבר-און ז"ל, חברו הטוב.
פרידמן אמר: "ערב טוב, אני מאמין שאם הייתי יושב בבית וצופה בליגת האלופות הייתי מחכה למודי. לחיוך שלו, לידיים הפרוסות לצדדים, לקול שלו, לחיתוך דיבור האופייני, והייתי אומר לבן שלי לידי - 'אין תחליף למודי ולא יהיה לו תחליף. כל מה שישימו במקום יהיה פחות'. איך אפשר בלי מודי בר-און שהיה זוכה ללא ספק בכדור הזהב של המנחה הטוב ביותר".
פרידמן המשיך: "באירופה זה עוד תכנית ספורט. כאן בארץ, מודי הביא את זה למקומות אחרים. מקומות תרבותיים, מרגשים ומצחיקים. ואני, בתור חובב כדורגל, הייתי קם מדי פעם מהספה ומוחא כפיים לחבר המוכשר שלי מלימודי המשחק באוניברסיטת תל אביב. רוב המפגשים שלנו קרו במשחקים של הפועל חיפה, שלצערנו זה בדיוק כמו הסכסוך הישראלי-פלסטיני: בלי עתיד, בלי תקווה ובלי חלום. אז מה עושים? צוחקים על זה, כמו על כל כאב. מודי לימד אותנו שכדורגל מצחיק, מרגש ובעיקר גורם לכל אוהד לצאת מהאדישות ולחזור להיות ילד בן 8".
פרידמן הוסיף: "אהבת הכדורגל חוצה גילאים, דורות, מעמדות, מגדים ולכן אנחנו כל כך מורגלים בלכעוס ולהתעצבן על הקבוצה שלה, אך מצד שני להרגיש בכל הגוף את הטעם המתוק של הניצחון. אז בהצלחה לכולנו, געגועים חזקים מאוד למודי, בברכת אמן לכדורגל שמח והדבר הכי חשוב למודי שבעיקר - תבלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה