טלוויזיה

הזמר במסכה בהלם: זה השחקן הישראלי שכבש את גרמניה

בתכנית "הזמר במסכה גרמניה" הגיעה לסופה בסוף השבוע האחרון כשלהפעת רבים, מי שזכה במקום הראשון והימם את כולם הוא השחקן הישראלי, דניאל דונסקוי
מערכת ice |  2
הזמר במסכה
התכנית הזמר במסכה הפכה בשנים האחרונות לאחת התוכניות הנצפות והאהובות ביותר בישראל. הפורמט, ששודר לראשונה בדרום קוראה, כבש את העולם והרחיק גם עד גרמניה, שם נראתה הפתעה גדולה בסוף השבוע האחרון.
מדובר בהפתעה בדמות השחקן הישראלי, דניאל דונסקוי, ששיחק בסדרה "הכתר" וככב במגוון סדרות גרמניות, זכה במקום הראשון בתוכנית "הזמר במסכה" גרמניה והימם את הצופים ברגע שהסיר את התחפושת מראשו. דונסקוי נולד בבן ה-32 נולד במוסקבה למשפחה יהודית. לאחר שהוריו החליטו להפריד כוחות הוא עבר להתגורר בתל אביב יחד עם אמו ובן זוגה החדש. לאחר מכן עבר להתגורר בלונדון ובברלין, שם מתגורר עד היום לסירוגין.
ברוב הקריירה שלו שיחק דונסקוי בתיאטרון, בעיקר בלונדון, ובנים האחרונות קיבל מספר תפקידים מסקרנים גם על מסכי הטלוויזיה כששיחק במספר סדרות בריטיות וגרמניות בתפקיד ישראלי. ןבשנת 2020 שיחק בעונה הרביעית של סדרת נטפליקס "הכתר" כמאהבה של דיאנה, הנסיכה מוויילס, ג'יימס יואיט. 
בינואר 2019 הוציא את הסינגל הראשון שלו "Cry By the River", ובעקבותיו הגיע מיני-אלבום הבכורה שלו "Didn't I Say So" במאי אותה שנה. תחת שם האמן "DONSKOY" הוא הופיע בסיבוב ההופעות הראשון שלו במועדונים ברחבי גרמניה באוקטובר 2019 והוציא את הסינגל "24" על שמו באוקטובר 2020.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם חייבים להשתפר
    הדרדר 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כתבה לא ערוכה עם מלא שגיאות!! ובמקום תמונה של עידו רוזנבלום מהתוכנית בארץ, לא יכולתם לשים תמונה של השחקן/זמר שזכה?
    סגור
  • שלא לומר - בושה! (ל"ת)
    Hacolmeturlal 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור