קריירה ולימודים

מרגי ממשיך לכבוש פסגות: ההישג המדהים של הכוכב הישראלי

יהונתן מרגי ממשיך לכבוש את ארצות הברית. בעקבות הצלחת אלבומו הבינלאומי של כוכב הפופ הישראלי, הוזמן מרגי להתארח באחת מתוכנית הטלוויזיה הנצפות ביותר בארה״ב בהנחיית קלי קלארקסון - The kelly clarckson show
מערכת ice |  1
יהונתן מרגי (צילום מתוך האינסטגרם)
יהונתן מרגי ממשיך לכבוש את ארצות הברית. בעקבות הצלחת אלבומו הבינלאומי של כוכב הפופ הישראלי, הוזמן מרגי להתארח באחת מתוכנית הטלוויזיה הנצפות ביותר בארה״ב בהנחיית קלי קלארקסון - The kelly clarckson show.
במסגרת התוכנית ששודרה אמש (שלישי), מרגי ביצע את הלהיט Sucks To Know You, מאלבום הבכורה הבינלאומי שלו dark side of the rainbow. קלי הציגה את מרגי כסופרסטאר ואומן מבטיח, אשר עובד עם המפיקים המוזיקליים הגדולים בעולם שהפיקו בעבר לאמנים כמו ביונסה, דרייק ודה וויקנד. בנוסף ציינה כי אלבומו הוגדר על ידי מגזין הבילבורד כאלבום חובה.
קלי קלארקסון, המוכרת כזוכה הראשונה של "אמריקן איידול", הפכה להצלחה מסחררת בעולם וכיום היא מנחה את התוכנית "The Kelly Clarckson Show " שהפכה להיות אחת מתוכניות הטוקשואו הנצפות בעולם אשר החליפה את תכנית האירוח האגדתית של אלן דג'נרס.
מרגי מצטרף לרשימה מכובדת של אורחים בתוכנית של קלי בניהם : ג'סיקה אלבה, דואה ליפה, אריאנה גרנדה, וין דיזל, קוין הארט, דה רוק, קלואי קרדשיאן ועוד המון כוכבים בינלאומיים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה גברררר??? (ל"ת)
    מרים 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור