טלוויזיה

חיים אתגר זועם על החלטת בית המשפט: "זה מחריד"

אתגר התייחס לפרשה פלילית שהתעסק בה בעבר ברשתות החברתיות וחשף בפי העוקבים את ההתפתחויות החדשות בפרשה: "סיפור מטורף ומקומם"
מערכת ice |  2
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
חיים אתגר התייחס היום בעמוד האינסטגרם שלו לעונש שנגזר על מתאגרף שבעת מעצר תקף וגרם למותו של אבי בן שחר שחלק עימו את התא. אתגר גולל את סיפור התקיפה הקשה באמצעות סרטוני הסברה שקיבל ממשחתו של הקורבן והביע זעם על העונש שנקבע, שיגיע ככל הנראה לשנים ספורות בלבד.
מדובר באבו טעאה בספורטאי מקצועי בתחום אומנויות הלחימה והאגרוף ממזרח ירושלים שהוכנס למעצר אחרי שתקף אדם חרדי, וכן שוטרים שתפסו אותו בעת המעשה. הסיפור מחיל לאחר שאבו טעאה יצא מביתו אחרי מריבה עם מבני משפחתו, ובמהלך שוטטות בשכונת שייח ג'ראח פגש ביהודי בעל חזות חרדית, והחל לתקוף אותו באגרופים ונשיכות.
שוטרים שעברו במקום וביקשו לעצור את התוקף, נפצעו גם הם מתקיפות אלימות שהפנה כלפיהם, ובסופו של דבר בשעת לילה הוא הוכנס לתא מעצר במגרש הרוסים כשהוא חולק את התא עם הקורבן המנוח, אבי בן שחר.
לאחר כארבעים דקות, עלה אבו טעאה עם ברכיו על מרכז גופו של שחר והחל בתקיפה אלימה באמצעות אגרופים לפניו צווארו ראשו וחזהו תוך כדי ניסיונות חניקה. אל המקום הוזעק סוהרים שניסו לחדול את התוקף בדברים בלבד ורק לאחר דקות ארוכות התערבו פיזית במקרה וניסו להפריד בן השניים, כאשר אבו טעאה תוקף גם אותם. בן שחר פונה במצב קריטי ומת מפצעיו בבית החולים.
"סיפרתי לכם על הסיפור המטורף והמקומם", הזכיר אתגר וכתב "אלוף באגרוף בן 24 מרביץ בתא המעצר לגבר בן שבעים שמאוחר יותר נפטר מפצעיו. התוקף קיבל בקושי שש וחצי שנים בפנים. בעקבות הסדר טיעון שאושר לא מזמן. התוקף יקבל רק שש וחצי שנים בפנים. המשפחה מדווחת שהוא ריצה בהארכות מעצר כבר שלוש שנים. זה אומר שבעוד שנה וחצי שנתיים הוא יוכל להשתחרר. זה מחריד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אותו זקן לא היה כזה קדוש כמו שעושים ממנו
    דוד 10/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא סתם לא מספרים למה הוא נעצר. יש לא מעט ילדות שנשמו לרווחה ששמעו על מותו. קיבל את העונש שמגיע לו. לאותן ילדות נהרסו כל החיים.
    סגור
  • 1.
    איפה הסוהרים?
    ששש 10/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבין מדוע לא (או שכן) מספקים לסורים גז מדמיע או אמצעים אחרים יעילים נגד אנשים אלימים? בנוסף על המשפחה לתבוע את שירות בתי הסוהר או המשטרה ואת המדינה תביעת נזיקין העולות הרשלנות על מות המנוח. ולערער על קלות העונש.על האישה שלא בכוונה תחילה הוא צריך לקבל 20 שנה מאסר.
    סגור