טלוויזיה

אופירה אסייג בהלם? אייל ברקוביץ' בתגובה ראשונה לפרידה הכואבת

המגיש בקשת 12 הסביר לגבי סיום מערכת היחסים עם זוגתו בארבע השנים האחרונות: "אנחנו תמיד נפרדים וחוזרים, הבעיה שרק אצלי זה ישר כותרות בכל המקומות"
מערכת ice | 
אופירה אסייג אייל ברקוביץ (צילום יחצ)
בעוד שהרשת עדיין גועשת מהביקור של מורן בן אסולין, הכלה ששיגעה את המדינה ואת עומר אדם באולפן של אופירה וברקוביץ' בקשת 12 ביום שישי האחרון, במקביל דווח על הפרידה של כוכב הכדורגל לשעבר מזוגתו בארבע השנים האחרונות שרון בר כהן.
ברקוביץ' התייחס לכך לראשונה בתגובה ל'ישראל היום' וטען ממש רגע לפני ערב ראש השנה: "שרון? "אנחנו תמיד נפרדים וחוזרים כמו כל זוג במדינת ישראל, הבעיה שרק אצלי זה ישר כותרות בכל המקומות".

כזכור, כמיטב 'המסורת', ברקוביץ' עשה כפי שעושה זוגתו להגשה בקשת 12, אופירה אסייג, והסיר את העוקב באינסטגרם משרון. השניים נפרדו לא פעם במהלך השנים האחרונות, אך הצליחו למצוא את הדרך לחזור זה לזרועות זו ולהפך, אך נראה שהפעם הכיוון סופי.
בגזרה המקצועית, ברקוביץ' חווה הצלחה גדולה מאוד כאשר מאז נובמבר 2017 החל להגיש יחד עם אופירה אסייג תוכנית אירוח טלוויזיונית מדי יום שישי, "אופירה וברקוביץ'", בקשת 12. התוכנית זכתה להצלחה ורייטינג גבוה, אך גם עוררה מחלוקת וספגה ביקורת על אופייה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה