טלוויזיה

סטפן לגר עוזב את ישראל: זה היעד החדש שלו

אחרי הדיווחים כי הוא בדרך לריאליטי בצרפת, עכשיו זה רשמי והזמר הישראלי יטוס לצרפת ויתגורר שם בתקופה שיתחרה ברוקדים עם כוכבים המקומית
מערכת ice |  2
סטפן לגר (צילום פייסבוק/ סטפן לגר)
סטפן לגר, אחד הזמרים המסקרנים בישראל, שהמוזיקה שלו הפכה ללהיט גם בצרפת, מצטרף לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" בארץ הבגט, דבר שיצריך אותו לעזוב את ישראל לתקופה מסוימת.
לגר סיכם את החוויה שעומדת לפניו: "לא יכול לחכות כבר להתנסות בסגנונות ריקוד שונים ולהביא את היכולות שלי לידי ביטוי", הריאליטי בו יתחרה, זהה לזה של "קשת 12" הפך שם לתוכנית ריאליטי פופלארית במיוחד ועל אף הרקע שלו כרקדן מקצועי, הוא ישולב בעונה הקרובה.

לגר עתיד להתחרות על התואר מול שורה של אומנים מובילים מצרפת והעונה החדשה של התוכנית צפויה לעלות ב- 16.9 בערוץ TF1 לטלוויזיה של מיליוני צופים ברחבי צרפת ובמדינות הדוברות את  השפה.
לגבי לגר, החזרות ל"רוקדים עם כוכבים" יתחילו כבר בתחילת חודש ספטמבר ולצורך כך יצטרך לעבור להתגורר לתקופה מסוימת בפאריס, והמעבר ייעשה על פי TMI כבר בסוף החודש והוא עתיד לשהות שם לתקופה של מספר חודשים.
אבל לא לדאוג, האמן יחזור לישראל במהלך התקופה שהוא עסוק בריאליטי לביקורים קצרים לטובת הקריירה הישראלית וגם ישחרר סינגל חדש ״קרקס״ בימים הקרובים. "אני מתרגש מאוד להשתתף בתוכנית בסדר גודל כזה. מעולם לא הייתי רחוק מהקהל הישראלי שלי לתקופה כל כך ארוכה אבל אני מבטיח שאני אבוא לבקר בכל הזדמנות ואני אשתף אותכם ברשתות בכל מה שקורה בצרפת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חתיך
    היי 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה זמר ברמה ממש גבוהה,כל הכבוד
    סגור
  • 1.
    המון בהצלחה, סטפן!
    אלמוני 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק תזכיר להם מאיפה למדת את הכישרונות שלך.
    סגור