טלוויזיה

אמזון מחליפה את השם? זה המיתוג החדש שתשיק

לצד העלאת מחירי המנויים בשירות הסטרימינג, אמזון מרכזת מאמצים גם בשירות הצפייה החינמי שלה שמבוסס על מימון פרסומות ומכריזה על השקת מיתוג חדש. זה השם שתעניק לו
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום freepik ,flickr/ Public.Resource.Org)
שירות הווידאו בהזמנה (AVOD) הנתמך במודעות עלה באש בשנים האחרונות, תפס תאוצה במהלך מגיפת הקורונה, כאשר צרכנים הזרימו יותר סרטים ותוכניות. המתחרים כוללים את Pluto TV של Paramount Global, Crackle, Tubi וערוץ Roku מבית Roku.
אמזון מנסה לשחק בשני הצדדים של שוק הסטרימינג. שירות Prime Video שלה זמין באמצעות מנוי חודשי של  9 דולר או כחלק מחברות Prime מלאה של 15 דולר לחודש. אמזון מתחרה בתחום הזה עם נטפליקס, דיסני+, Hulu, HBO Max ו-NBCUniversal's Peacock, אם כי לחלק מהן יש גם שכבות הנתמכות בפרסומות בחינם.
אמזון קפצה לשוק הזרמת הווידאו הנתמכת בפרסומות לפני שלוש שנים עם IMDb TV. בהמשך החודש, למוצר הזה יהיה שם חדש. ב-27 באפריל, IMDb TV תהפוך לאמזון Freevee, שם שלדבריה משקף טוב יותר את האופי החופשי של השירות, כך לפי פרסום של ה-CNBC.
שירותי מנויים בתשלום עדיין שולטים בתחום הסטרימינג, אבל ההצעות הנתמכות בפרסומות צוברות מקום. בינואר 2021, כ-34% ממשקי הבית בארה"ב שהיו להם יכולת הזרמת וידאו השתמשו בשירותי סטרימינג נתמכי פרסומות, לפי נתוני נילסן.
את IMDb, אתר הקולנוע והטלוויזיה אמזון קנתה ב-1998. החברה השיקה את שירות ה-free to stream ב-2019 תחת השם IMDb Freedive. אמזון אמרה ביום רביעי כי המוצר "ראה צמיחה אדירה", שילש את המשתמשים הפעילים החודשיים שלו במהלך השנתיים האחרונות.
אמזון לא פרסמה מדד משתמש פעיל עבור IMDb TV, אך אמרה בחודש מאי שיש לה 120 מיליון משתמשים פעילים חודשיים בכל תוכן הווידאו הנתמך בפרסומות שלה, הכולל IMDb TV, Twitch, ספורט חי וערוצים אחרים.
החברה מצפה להגדיל את סגל הטלוויזיה והסרטים המקוריים של Freevee בהמשך השנה, אמרה החברה, "אנחנו מצפים לבנות על המומנטום הזה עם קבוצה גדלה והולכת של מקורי המצאתי ומושך רחב, ונרגשים לבסס את Freevee כשירות ה-AVOD המוביל שאליו קהל התוכן משתוקק", אמרה ג'ניפר סאלק, ראש אולפני אמזון, בהצהרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה