טלוויזיה

חברות הנדל״ן והמפרסמים בערוץ 14 חוטפים: "לא אנשי עסקים ראויים"

אוריאל דסקל מגלובס כתב בטוויטר שלו כי הוא זועם על המפרסמים בערוץ השני בחשיבותו בישראל: "האנשים שמשקיעים את הכסף שלהם במכונת הרעל שנקראת "ערוץ 14" הם לא אנשי עסקים ראויים. עד שלא נבין את זה, לא נבין איך להקיא את הרעל הזה מחוץ לחברה הישראלית"
מערכת ice |  5
תביעה נגד ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14, shutterstock)
בעוד שערוץ 14 משיקה חבילות פרסום חדשות ולמעשה, הן שונות ממה שעד עכשיו הכירו המפרסמים, מתברר כי יש מי שקורא להחרים את מי שכבר מפרסם בערוץ השני בחשיבותו וברייטינג שלו בישראל - עיתונאים ואנשי מחאה.
אוריאל דסקל מגלובס כתב בטוויטר שלו: "לא רק שצריך להחרים כל מפרסם בתועבה שנקראת ערוץ 14, כל "עיתונאי" שעובד שם צריך להיות מוקצה לחלוטין. חרם מוחלט ומלא על כל איש תקשורת, פרשן ו"עיתונאי" שעובד במקום שמפיץ פייק ניוז ותעמולה פוטיניסטית. אין ולא תהיה תקומה לישראל כל עוד הם מרעילים את החברה הישראלית עם הזבל הכהניסטי שלהם".
עוד המשיך: "האנשים שמשקיעים את הכסף שלהם במכונת הרעל שנקראת "ערוץ 14" הם לא אנשי עסקים ראויים. עד שלא נבין את זה, לא נבין איך להקיא את הרעל הזה מחוץ לחברה הישראלית". וגם: "אני חוזר אומר ואין לי שום בעיה להגיד את זה. הכהניזם והביביזם אינם לגיטימיים במדינה דמוקרטית. "הדעות" שלהם אינן דעות אלא שקרים ותיאוריות קונספירציה שנועדו לטמטם את הציבור ולסלול את הדרך של ישראל מדמוקרטיה ליברלית לרודנות דתית. ערוץ 14,שמשדר "סרט קונספירציה על רצח רבין אינו לגיטמי". גם שקמה ברסלר שיתפה את דבריו.
כזכור, כפי שפרסמנו הערוץ מנסה להציע חבילות פרסום חדשות ובמוקד, "הדקה הפטריוטית" אשר נולדה מתוך רצון לתת הזדמנות לעסקים ומותגים ישראלים להיכנס לפרסום בטלוויזיה במשבצת הכי יוקרתית של ערוץ 14 ובעצם לאפשר להם ״לדבר במגרש של הגדולים״.
אבל איך זה עובד? המסלול מיועד לעסקים קטנים ובינוניים שאין להם את האפשרות לקנות מדיה אצל ספקי המדיה או להפיק פרסומות או לשלם סכומים גבוהים על פרסום ברייטינג גבוה, כאשר ניתנת קדימות למשרתי מילואים. בערוץ מבהירים כי המטרה היא לשנות את שוק הפרסום ולתת למפרסמים קטנים את האופציה לשחק במגרש של הגדולים
דקה פטריוטית: פרויקט חדש בתכנית הפטריוטים- ברייק פרסומות בהצגה של ינון מגל. כמו כן, חבילת פטריוט כוללת 6 שניות תשדיר, 3 תשדירים בשעות הבוקר- כל יום למשך חודש (סה"כ 66 תשדירים בחודש), 13 תשדירים בפטריוטים – יום כן יום לא למשך חודש, אייטם בתוכנית הבוקר, שתי כתבות באתר האינטרנט של ערוץ 14 (לאחר 3 חודשים), כולל כתיבה, הפקה ועריכת 2 תשדירי פרסום לאורך השנה  (הפקה בתחילת הקמפיין ולאחר 3 חודשים הפקה נוספת). העלות? 20,000 שקל לחודש לא כולל מע"מ והתחייבות לשנה  עם אפשרות יציאה לאחר 3 חודשים.
חבילת פטריוט אמיתי כוללת 10 שניות תשדיר, 3 תשדירים בשעות הבוקר- כל יום למשך חודש (סה"כ 66 תשדירים בחודש), 13 תשדירים בפטריוטים – יום כן יום לא למשך חודש, 3 אייטם בתוכנית הבוקר  ( אייטם 1 כל 3 חודשים), 6 כתבות באתר האינטרנט של ערוץ 14 (2 כתבות כל 3 חודשים בערך), השתתפות בפאנל בוועידה בנושא רלוונטי, כולל כתיבה, הפקה ועריכת 3 תשדירי פרסום לאורך השנה (הפקה בתחילת הקמפיין ולאחר 3 חודשים שאר ההפקות בזמן לבחירה) בעלות: 37,500 שקל לא כולל מע"מ. התחייבות לשנה ואפשרות יציאה לאחר 3 חודשים
בחבילת פטריוט מתחיל מקבלים 6 שניות תשדיר, 30 תשדירים בשעות הבוקר - כל יום למשך חודש או פחות – לבחירה , 6 תשדירים בפטריוטים – יום כן יום לא למשך חודש, עלות הפקה : 2,500 שקל לא כולל מע"מ, סה"כ: 12,500 שקל לא כולל מע"מ.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אפס
    אורן 01/2025/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטאלין ומאו היו גאים באיש הנאלח הזה. מי אתה שתקבע איפה לפרסם ואיפה לא? מדינה דמוקרטית לא ככה?
    סגור
  • 4.
    arutz 14
    yossi 01/2025/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1nomber
    סגור
  • 3.
    כנראה שצריך להפסיק לפרסם בגלובס.
    אביטל 01/2025/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהים לראות אדם כזה מאשים אחרים ברעל....חוסר מודעות עצמית ברמה גבוהה.
    סגור
  • 2.
    14 ערוץ האמת! תואכלו את הלב תתפוצצו חחח (ל"ת)
    דרוקר 01/2025/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הקנאה עושה כתמים
    נעמי 01/2025/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת קשה, יש לשמאל מתחרים, שנים חלמנו שנוכל לראות את התוכן שאנחנו רוצים, המפה מתחילה להשתנות.
    סגור