טלוויזיה

הערוץ המוביל מתחיל בקיצוצים: מפטר מיידית 200 עובדים

תחנת CNN צפויה לצמצם את כוח האדם שלה בכ-6% כחלק מאסטרטגיה דיגיטלית מהפכנית, מנכ"ל CNN, מארק תומפסון, הצהיר כי המטרה היא להסיט את "מרכז הכובד" של הרשת לפלטפורמות שם הקהל כבר נמצא
מערכת ice | 
CNN (צילום shutterstock)
רשת CNN, בבעלות וורנר בros דיסקברי, צפויה לצמצם את כוח האדם שלה בכ-6% כחלק מאסטרטגיה דיגיטלית מהפכנית, שנועדה להתאים את עצמה לעידן הטלוויזיה המשתנה. המהלך נובע מירידה חדה בצפייה בערוצי כבלים מסורתיים, עם יותר ויותר צופים הפונים לפלטפורמות סטרימינג דיגיטליות חדשניות.
מנכ"ל CNN, מארק תומפסון, הצהיר כי המטרה היא להסיט את "מרכז הכובד" של הרשת לפלטפורמות שם הקהל כבר נמצא. במסגרת זו, החברה משקיעה 70 מיליון דולר בפיתוח מוצרים דיגיטליים חדשניים, לרבות שירות סטרימינג חדש לתוכני חדשות ומוצר אורח-חיים ייעודי.

בדצמבר האחרון, הודיעה וורנר בros דיסקברי על תוכנית להפריד את רשתות הכבלים מפעילות הסטרימינג והסטודיו, תוך יצירת יחידה עסקית חדשה בשם "Global Linear Networks". צעד זה מלווה בהקמת קיר תשלום דיגיטלי המחייב משתמשים בתשלום חודשי של 3.99 דולרים תמורת גישה לתכנים.
למרות צמצום כוח האדם, CNN מתכננת לפתוח כ-100 משרות חדשות בתחומים הדיגיטליים, תוך מיקוד באסטרטגיה של התאמה לטרנדים המשתנים בצריכת תקשורת. החברה רואה בצעדים אלו הזדמנות לחדש ולהתאים את עצמה לעידן הדיגיטלי המתפתח, תוך שמירה על מעמדה כערוץ חדשות מוביל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה