טלוויזיה

כוכבי "המירוץ למיליון" בג'וב חדש: הקמפיין הנוצץ נחשף

ענבר בן עטיה ואבישי רגב, כוכבי תוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון", ישתתפו בקמפיין החדש של אפליקציית המוניות "יאנגו". לאחר שכמעט קטפו את הפרס הנחשק בסך מיליון השקלים, השניים יגרפו לכיסם מאות אלפי שקלים בעקבות קמפיין הסושיאל שיובילו
מערכת ice | 
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
לאחר שנודע כי כוכבת תוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון" חתמה בסוכנות של נויה מגנזי, אשר מייצגת לא מעט ידועניות ביניהם את הכוכבת עינב בובליל, ענבר בן עטיה עולה לכותרות. 
על פי הפרסום של מאקו סלבס, לאחר שהיא ובן זוגה למירוץ, אבישי רגב, קטפו את המקום השני בתוכנית הריאליטי הפופולרית, נודע כי השניים עסוקים בימים אלו בצילומים לקמפיין משותף ראשון. 
כוכבי תוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון" צפויים להוביל יחד את הקמפיין הסושיאל החדש של אפליקציית המוניות "יאנגו". הדוד והאחיינית, שכמעט קטפו את הפרס הנחשק בסך מיליון השקלים, נבחרו לשמש כפרנזטורים של אפליקציית המוניות המוכרת ובתמורה השניים יגרפו לכיסם מאות אלפי שקלים עבור קמפיין שנתי. 
כידוע, הידוענית ענבר בן עטיה לא נחה לרגע. בחודש ספטמבר האחרון דווח כי פליטת הריאליטי נבחרה לככב בקמפיין של דואר ישראל. מדובר בקמפיין סושיאל כחלק ממהלך ארוך טווח של הדואר במספר תחומים שונים. בין היתר, דואר ישראל משווק את השירות החדש שלו בתחום הצרכנות והקניות באונליין. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה