טלוויזיה

יאיר נתניהו חושף את יחסיו עם אביו: "תודה על הכל"

בברכה ליום הולדתו של נתניהו, בנו כתב על הקשר שלהם: "למרות כל זאת, אתה מוצא את הזמן להיות אבא דואג ואוהב. תודה על כל מה שעשית למעני ולמען אבנר, מהיום שנולדנו ועד היום. מאחל לך ולכולנו ניצחון מוחלט על אויבנו, חזרת החטופים, שקט, שלום, רוגע ושגשוג למדינתנו היחידה. אוהב אותך וגאה בך עד אין קץ".
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו חגג את יום הולדתו ה-75. בנו הצעיר יאיר נתניהו, בירך אותו רגע אחרי מתקפת הכטב"מים שיועדה להתנקש בו וגם על הניהול שלו את מדינת ישראל בתקופה הכי קשה שחוותה מאז ומעולם.
יאיר כתב בין היתר: "אבא היקר, תודה על כל מה שאתה עושה למען המדינה והעם שלנו, אתה הצ׳רצ׳יל של ימינו. מול לחצים ואיומים בלתי אפשריים מבית ומבחוץ, אתה עומד איתן למען האינטרסים הקיומיים של עם ישראל. אתה הפכת למגן הציוויליזציה המערבית מפני הטרור האיסלאמיסטי-איראני שמנסה לחסל אותה, כאשר ישראל לבדה עומדת בדרכו כיום. כל שונאי ישראל בעולם ממקדים את הלחץ בך, כי הם יודעים שאתה זה שמוביל את ישראל לניצחון היסטורי במלחמה שישנה את פני המזרח התיכון, לכן איראן וחיזבאללה ניסו להתנקש בך ובאמא".

עוד הוא כתב: "למרות זאת אתה לא נרתע ולא מוותר. הקרבת את חייך למען שירות העם והמדינה שלנו, עברת דברים קשים מאוד בחייך, ובכל זאת לא וויתרת ואתה עומד איתן ונלחם למען המדינה שלנו. אתה תיזכר לעד בתור אחד מגדולי המנהיגים של העם היהודי בהיסטוריה".
לסיום כתב על הקשר שלהם: "למרות כל זאת, אתה מוצא את הזמן להיות אבא דואג ואוהב. תודה על כל מה שעשית למעני ולמען אבנר, מהיום שנולדנו ועד היום. מאחל לך ולכולנו ניצחון מוחלט על אויבנו, חזרת החטופים, שקט, שלום, רוגע ושגשוג למדינתנו היחידה. אוהב אותך וגאה בך עד אין קץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה