ויראלי

פאולה רוזנברג מפרגנת לנתניהו: "מבטיחה להלל ולשבח את שמך"

מגישת קשת 12 לשעבר פונה בהצעה לראש הממשלה לכבוד יום הולדתו ואומרת כי תחמיא לו אם יצליח לממש את בקשתה: "יש עסקה? עשינו דיל?"
מערכת ice |  3
פאולה רוזנברג, בנימין נתניהו (צילום מסך קשת 12, פלאש 90/ יונתן זינדל)
מגישת קשת 12 לשעבר, פאולה רוזנברג, שידועה בביקורות שלה נגד הממשלה ובפרט נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, מאחלת לו ברכה לכבוד יום הולדתו ה-75.
בפוסט שפרסמה אשת התקשורת בחשבון האינסטגרם שלה כתבה כי היא מברכת שיצליח לקיים בקשה אחת, ואז תוכל גם לפרגן לו: "מה תרצו לאחל לראש ממשלת ישראל ליום הולדתו? אומרים שביום הולדתו של אדם נפתחים שערי שמיים ובקשותיו נשמעות. אז מה תרצו לאחל? אני אתחיל בברכה הראשונה. מאחלת לך שתצליח להחזיר היום! את כללל החטופות והחטופים. אני מבטיחה לברך אותך אישית וגם פומבית, להלל ולשבח את שמך, ולדאוג בעצמי שעוד אנשים יברכו אותך, גם כאלו חשובים ועשירים ומפורסמים רבי-השפעה כמו שאתה אוהב, כווולם יחמיאו לך. עלי. מתחייבת. התנאי: כל זאת יקרה אם כווולם וכוולן שבים היום. מה אתה אומר ילד יומולדת? יש עסקה? עשינו דיל?".
מגישת קשת 12 לשעבר פאולה רוזנברג, שנפרדה לא מכבר מישראל לטובת חיים חדשים בקפריסין יחד עם בעלה ליאון ובנותיהם, כשהם מגיעים לביקור בישראל מפעם לפעם, השתתפה לפני מספר שבועות בהפגנה למען שחרור החטופים, אבל לא הכל הלך חלק לדבריה.
בעת שחזרה לביתה, היא טענה כי שני גברים רכובים על אופנוע, ניסו להטריד אותה בזמן שהמתינה לרמזור ירוק כדי לחצות את מעבר החציה וטענו נגדה כי היא נגד ראש הממשלה רק על סמך החולצה שלבשה.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    "נפרדה לא מכבר מישראל",וואו, איזה אנדרסטייטמנט! (ל"ת)
    בושה 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עמך
    לאה 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחלים לו למות בסרטן קטלני ומהר שישחרר את הכסא כבר זקן מגעיל
    סגור
  • 1.
    שכחת משהו
    ארז 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחת לקחת איתך את כל שותפיך לאולפנים שאין להם שום מילה טובה להגיד על העם והמדינה
    סגור