בארץ

שרה נתניהו מגיבה לראשונה לנסיון ההתנקשות: "לא נסיון אישי בלבד"

שרה נתניהו הגיבה לראשונה לנסיון החיסול על ידי כטב''ם ששוגר לביתם בקיסריה, וטענה כי הנסיון היה מופנה גם אליה "הניסיון להרוג את ראש הממשלה ואותי הוא לא ניסיון אישי בלבד - זו פגיעה בכולנו, בעם ישראל, בערכים ובדרכו של עמנו"
דורון בלוך |  1
בנימין ושרה נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
רעיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגברת שרה נתניהו, הגיבה היום (שני) לראשונה לנסיון ההתנקשות בראש הממשלה באמצעות כטב''ם החיזבאללה ששוגר לביתם שבקיסריה, ושלחה מסר תקיף.
בפוסט שהעלתה נתניהו בחשבון האינסטגרם שלה, הודתה להודעות התמיכה מהארץ ומהעולם, וכתבה "בתקופה כל כך קשה ומאתגרת עבור כולנו, אנו אנחנו מרגישים את החיבוק החם ואת הכו שאתם נותנים לנו להמשיך, לעמוד זקופים מול כל איום ולחזק את  ולחזק את ידיהם של חיילינו האמיצים.
עוד הוסיפה לומר "הניסיון להרוג את ראש הממשלה ואותי הוא לא ניסיון אישי בלבד - זו פגיעה בכולנו, בעם ישראל, בערכים ובדרכו של עמנו, ליבנו עם חיילינו ועם גיבורינו, שמגנים על המדינה ללא הפסקה". את דבריה סיימה באמירה "כמו תמיד, נמשיך לעמוד איתנים מול כל אתגר". יש לציין, כי למרות דבריה על הנסיון לחסלה לא נרשם נסיון מכוון של החיזבאללה לחיסול ממוקד אל הגברת נתניהו, זאת כאשר המטרה הייתה רה''מ נתניהו בלבד.
כזכור, עניין התגובות בארץ ובעולם לנסיון החיסול הפך במהרה לנושא סוער בפני עצמו, ואף התפתח לעימות פומבי בין מפלגת הליכוד ליאיר לפיד ובני גנץ בעקבות כך. וכן שתיקתו התמוהה של נשיא המדינה הרצוג בעניין.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפספוס
    יוסי 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שפספסו - היו יכולים לפתור 90% מבעיות המדינה הקורסת שלנו
    סגור