טלוויזיה

השיחה שכל ישראלי חייב לשמוע: "ההורים שלנו מתו. הם על הרצפה"

השיחה המצמררת של ילדי משפחת עידן מכפר עזה למוקד 100 של המשטרה בבוקר ה-7 לאוקטובר, היא עדות שאסור לפספס. מיכאל ועמליה בני ה-9 ו-6 משוחחים ב-7:07 עם המוקדנית שמתקשה להאמין שהרגע השניים חזו בהוריהם נרצחים מול עיניהם. צפו

מערכת ice | 
בני משפחת עידן: רועי וסמדר ז"ל, מיכאל, עמליה ואביגיל (צילום מתוך חדשות 13)
ההקלטה המצמררת של ילדים שראו את הוריהם נרצחים מול עיניהם ב-7 באוקטובר היא כל מה שחשוב עוד לזכור ולהזכיר על המלחמה: כן, פעם זה היה נשמע לנו הזוי שמחבלים הצליחו לחדור ליישוב ישראלי ולרצוח בהמונים. ולמרות כל העדויות והמחזות להם נחשפנו, אנו כנראה עדיין זקוקים לתזכורת על מה שאירע ביום הנורא ההוא.  
השיחה של מיכאל ועמליה עידן למוקד 100, שנחשפה לראשונה במהדורה המרכזית של חדשות 13 באישור המשפחה, מציגה משטרה שעדיין לא מודעת בשלב זה למה שמתרחש בעוטף עזה, ומנסה לברר האם שני הילדים בכלל מבצעים איזושהי מתיחה.
השיחה, שהתנהלה ב-7:07, היא בין הראשונות שהתקבלו במוקד המשטרה על רצח תושבים בעוטף ומציגה את קור הרוח המופלא של שני ילדים שראו "חייל של ערבים" רוצח את הוריהם, רועי וסמדר עידן ז"ל, וממשיכים לתפקד.
 
מתוך חשבון האינסטגרם של חדשות 13 13newsil@​
מיכאל, שעונה לשטף השאלות של השוטרת במוקד מעדכן: "ההורים מתו, הם על הרצפה, אנחנו רואים דם, אין רחובות פה, זו כפר עזה, מישהו נכנס לבית ואז ירה באימא, אנחנו בתוך הממ"ד, אבא שלנו יצא איתנו החוצה ואז עוד חייל (של ערבים) ירה בו ואז ברחנו הביתה".
עמליה מוסיפה בדאגה: "ואולי גם אחותנו מתה ביחד עם אבא" (אביגיל עידן ששבה בעסקת החטופים מעזה).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה