טלוויזיה

גיא לרר בהצעה עסקית מטורפת: "נהיה מיליונר ביממה"

העיתונאי והמגיש שבעצמו אוהד את ירושלים, כתב בטוויטר שלו אחרי אירוע סילוק אוהד הפועל ת"א עם חולצת 'פאק בן גביר': "יזם שמעלה עכשיו אתר מהיר עם חולצות פאק בנגביר בחמישים לחתיכה, נהייה מיליונר ביממה". אלא שהוא זכה דווקא לתגובות כועסות: "תמשיכו לפלג".
מערכת ice |  3
גיא לרר (צילום shutterstock, מסך רשת 13)
לאחר האירוע החריג שנרשם בפיס ארנה בירושלים בעת המשחק בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב, רגע אחרון אסון הכטב"ם בבסיס גולני, בו אוהד הפועל תל אביב סולק מהאולם על ידי כוחות משטרה, בשל חולצה שלבש עם הכיתוב "פאק בן גביר", מגיש הצינור גיא לרר דווקא חושב פה על הזדמנות עסקית.
העיתונאי והמגיש שבעצמו אוהד את ירושלים, כתב בטוויטר שלו: "יזם שמעלה עכשיו אתר מהיר עם חולצות פאק בנגביר בחמישים לחתיכה, נהייה מיליונר ביממה". אלא שהוא זכה דווקא לתגובות כועסות: "תמשיכו לפלג".

על כך כתב לרר: "לא לא, זה לא פילוג. זה משטרה שעוצרת על הבעת דעה ולא בפעם הראשונה. זה הרבה מעבר", היו מי שטענו כי הוא מסית: "החיילים זקוקים לתרומות דם ואתם מתעסקים בילד ז' הזה", "אם מישהו מייצר חולצה 'גיא לרר מכונת רעל' אני קונה".
אחרים כתבו לו: ""אתה אדם חסר רגישות ומנותק מהמציאות", "תמכור בסופר המעפן שלך", "ויזם שמעלה עכשיו אתר ומוכר חולצות 'פאק קפלן' בחמישה שקלים נהפך למולטי מיליונר תוך שעה", "בשביל מה ההסתה? בשביל מה השנאה הזאת?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פאק מיארה ילך הרבה יותר מהר
    ארנון 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חולצה עם פאק מיארה תימכר הרבה יותר מהר. כי גם ישראלים יקנו אותה, וגם נוחבות.
    סגור
  • 2.
    גיא המפלג מתעלם מהמציאות. הכל מותר ברלביזם
    רלרל 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מסתבר שהאוהד הוצא בגלל קללות לשוטרים והסתה. הוא התנצל בפני השוטרים והוחזר לאולם בעודו לובש את החולצה המדוברת. אבל הרלביסט לרר מעדיף להאמין לשקרן מהנדס התודעה שופרו של הידיעון האנטי יהודי: הארץ.
    סגור
  • 1.
    מדינת דיקטטורה
    גדי 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 5
    כל ישראל צריכים ללכת עם אותה חולצה לאות הזדהות
    סגור