טלוויזיה

מנהלת הסושיאל שהסתבכה: "נפש רקובה וחסרת מוסר"

לאחר שחני וייזר כתבה: "חבל שוויויאן לא יכלה להגיע", יונתן זייגן, בנה של פעילת השלום שנרצחה על ידי מחבלי החמאס, כתב לוויזר: "היי, איך עבר עלייך הצום? אני מבין שויויאן חסרה גם לך, ולכן אני מזמין אותך אישית לעקוב אחריי ואחרי התנועה שאמי ייסדה עם חברותיה, אנחנו ממשיכים.ות בדרכה", גם מגי אוצרי וח"כ נעמה לזימי הביעו תרעומת
מערכת ice |  2
רשתות חברתיות (צילום shutterstock)
הגזימה? אשת התקשורת החרדית חני וייזר, שבין עבודותיה היא גם מנהלת הסושיאל של העיתונאי ומגיש חדשות 12, עמית סגל, נמצאת בלב סערת ענק. לאחר שהגיבה על קבלת הפרס מטעם אמאל וג'ורג' קלוני לתנועת "נשים עושות שלום" על פועלן בתחום זכויות האדם, היא עקצה כי ויויאן סילבר שנרצחה ב-7.10 לא יכולה הייתה להגיע.
לאחר שכתבה: "חבל שוויויאן לא יכלה להגיע", יונתן זייגן, בנה של פעילת השלום שנרצחה על ידי מחבלי החמאס באכזריות, כתב לוויזר: "היי, איך עבר עלייך הצום? אני מבין שויויאן חסרה גם לך, ולכן אני מזמין אותך אישית לעקוב אחריי ואחרי התנועה שאמי ייסדה עם חברותיה, אנחנו ממשיכים.ות בדרכה".

התשובות הקשות שקיבלה נמשכו גם עם ח"כ נעמה לזימי כתבה: "רוע שרק נפש רקובה וחסרת מוסר וחמלה יכולה להביא. בדיוק ההיפך מכל מה שויויאן סילבר ז"ל ו'נשים עושות שלום' מייצגות".
הסופרת מגי אוצרי: "אישה טובה שביקשה להיטיב את העולם נשרפה עד עפר בידי קניבלים. היא מתה בפחד ובחוסר אונים אחרי שהופקרה על ידי מדינתה. אוהביה נותרו פה עם הכאב המצמית ורואים את הציוץ הלעגני שלך. אף כיפור לא יכפר על החטא הזה. אף אלוהים לא ירצה במאמינה כמוך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האשה נרצחה ע"י האנשים שאיתם רצתה שלום...
    תסמונת כיפה אדומה 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור לי מה התגובות ההזויות של לזימי ואוצרי. האשה נרצחה ע"י האנשים שאיתם הן רוצות לעשות שלום. גם אחרי השביעי באוקטובר לא קלטתם שלא הולכים עם זאבים??
    סגור
  • מלחמת אחים
    בן קיבוץ 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה שהיא רצתה לעשות איתם שלום אז הגיע לה למות ככה? זה שיש אנשים שחושבים אחרת זה לא בסדר? וגם אם לא הסכים למה ככה לשמוח לאידה של נרצחת יהודייה שכל חטאה היה שהיא גרה בבארי ומאמינה בדו קיום. אולי אם היתה שורדת היתה משנה את דעתה? לא יודע וזה לא עניינו של אף אחד.
    סגור