תקשורת ומדיה

עמית סגל בלייב באמריקה: הריאיון הוויראלי אצל בן שפירו

קרוב ל-200 אלף צפיות של גולשים ברחבי העולם, כאשר פרשן חברת החדשות עמית סגל, עלה לריאיון בלייב אצל איש התקשורת האמריקאי בן שפירו על המתקפה באיראן עם הסברה ישראלית חשובה בשעה זו לצופים האמריקאיים
מערכת ice | 
עמית סגל בן שפירו (צילום מסך)
איש התקשורת והמשפיען האמריקאי, בן שפירו, מנתח הערב (שלישי) במשדר מיוחד ניתוח אסטרטגי בעקבות מתקפת הטילים מאיראן. פרשן חברת החדשות, לקח עצירה קלה מהמדורה המיוחדת של חדשות 12, עבור ריאיון אל מול קהל של 200 אלף אמריקאים בהסברה ישראלית חשובה.
לדברי שפירו במשדר המיוחד: "איראן פתח במתקפת טילים בליסטיים מאסיבית על ישראל. הצטרפו אלי עכשיו לניתוח חי של התגובה הפוטנציאלית של ארה"ב וישראל ושל ההשלכות מרחיקות הלכת של הסכסוך המתגבר הזה".
על פי סגל, איראן לא הבינה נכון את ישראל, בדיוק כמו נסראללה "הכלבלב" שלה כלשונו של פרשן חברת החדשות. נסראללה, לדברי סגל, היה בטוח שישראל לא תתקוף לעולם, לא תיכנס ללבנון, ולא תהרוג אותו. ככה גם איראן לא מבינה את ישראל והשינוי הדרמטי שעברה ישראל מאז ה-7 באוקטובר. סגל הזכיר את הדיווח על ההרוג הפלסטיני מאחד היירוטים ביריחו, ואמר שהוא הנפגע היחידי ממתקפת הטילים של איראן.

צילום מסך X.
שפירו החמיא לפרשנות של סגל, ואף המליץ לעוקבים לעקוב אחר סגל, גם בחשבון הטלגרם שלו. אחרי סגל עלה הסופר הבריטי, שמרבה גם הוא בהסברה פרו-ישראלית מאז ה-7 באוקטובר, דאגלס מאריי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה