שיווק ופרסום

לפטר את איש הסושיאל? דואר ישראל בפוסט שהכניס אותם לצרות

בקשה חביבה שעלתה בעמוד הפייסבוק של הדואר גררה תלונות עוקצניות מלקוחות רבים שזיהו את ההזדמנות להתלונן על השירות שקיבלו. "מחכה לחבילה שהזמנתי לפני שנתיים | אני מאילת והיא הגיעה לגבעתיים", כתב אחד הגולשים בפיד של העמוד  

מערכת ice | 
דואר ישראל (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
שביעות הרצון של אזרחים משירותי הדואר נמצאת כידוע בשפל בשנים האחרונות. תלונות על חבילות שמגיעות לסניף מרוחק, שירות איטי, המתנה של שעות ונציגים שמציעים ללקוחות לרכוש מוצרים נלווים ליד האשנב הם רק חלק מהביקורות שהושמעו כלפי הרשות החיונית.
איש הסושיאל של הרשות החליט משום מה השבוע לגעת בנקודה רגישה וביקש מהגולשים בפייסבוק לכתוב חמשירי אהבה לחבילות שלהם - לכבוד ט"ו באב. לחמשיר הכי מרגש ומקורי הובטח לזכות בגיפט קארד על סך 300 שקלים מתנת הדואר, אבל כצפוי, מגיבים רבים התעניינו יותר בהוצאת קיטור כלפי השירות מאשר בפרס הצנוע.
"שלחו לי בדואר חבילה מדהימה
אך אבוי, היא לא הגיעה ופשוט נעלמה
מאז אני נזכר בה בלילה או ביום
תוהה היכן היא והאם היא מצאה לה מקום
אולי בעתיד, הנכד יקבל אותה עד הלום", כתב אחד הגולשים."זה התחיל אי שם בתחילת החורף
שלחתי לחייל צעיף שיחמם את העורף
אנחנו עכשיו בשיא החום
והחבילה לא הגיעה עד היום", הוסיפה חמשיר משלה הגולשת לירון שבס.
החמשירים המשעשעים לא כ"כ הצחיקו את נציגי הדואר שהגיבו על התלונות בבקשה לשלוח את פרטי החבילה האבודה בהודעה פרטית על מנת שיוכלו לסייע. אולי השירות בכל זאת במגמת שיפור.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה