משפט

עוקץ בדואר ישראל: "לוקחת מעטפות, עוברת עליהן ולוקחת מה שרצתה"

עובדי סניף הדואר בצפון שמו לב לתקופה ארוכה בה הדוורית הוותיקה בוחרת לטפל במעטפות ספציפיות בעצמה, וזאת בלי סיבה הגיונית. לאחר חקירת המשטרה נפתרה התעלומה: הברחות של סטרואידים באלפי שקלים. הדוורית הורחקה לצמיתות מעבודה בדואר, וקיבלה חודש של עבודות שירות וקנס - כך זה קרה
מערכת ice | 
הונאה על חשבון דואר ישראל (צילום unsplash, Magma Images)
פרשה מסתורית בדואר ישראל נחשפה בזכות ערנותם של עובדי הסניף בצפון, שהבחינו בהתנהלות חשודה של הדוורית לאורך זמן, כאשר ביקשה לטפל בעצמה במספר מעטפות במהלך תקופה ארוכה. לאחר חקירת המשטרה התבררה הסיבה.
שמעון איפרגן, כתב הפלילים של מאקו, חשף את הפרשה אתמול (ראשון) - פרשה שהחלה לפני 6 שנים, ועל הרשעתה של הדוורית שעובדת בסניף הדואר בצפון מזה 20 שנה, וכתב האישום שהוגש נגדה. היא נשפטה לחודש מאסר שהומר לעבודת שירות, קנס של 5,000 שקל, אי-המשך העסקה בדואר ישראל ופסילת עבודה בשירות המדינה ל-15 שנה.
על מה מדובר? במשך תקופה ארוכה שמו לב עובדי הסניף שלגבי מעטפות ספציפיות, הדוורית בוחרת לטפל בעצמה, ואף אמרה לעובדי הסניף שישאירו את המעטפות לטיפולה האישי. במעטפות, מסתבר, היו סטרואידים שהוברחו, ועבור כל מעטפה ועזרתה למבריח היא קיבלה תמורה שהגיעה גם עד כמה מאות שקלים לכל מעטפה. על פי דיווח של איפרגן, אחד מעובדי הסניף שיחזר בעדות שנתן בחקירת המשטרה: "אף אחד בסניף לא ידע מה היא עושה. היא הייתה לוקחת את המעטפות, עוברת עליהן, ולוקחת את מה שרצתה".
הפעם הייתה זו חשדנותם של עובדי הסניף להתנהלות המיסתורית של הדוורית שהובילה לחקירת המשטרה ועצירת ההברחות. יש לציין שדואר ישראל עובר בימים אלו החלת תהליך הפרטה לייעול המערכות. לפני כחודש וחצי, הסתיים המכרז על רכישתו והפיכתו של הדואר לראשונה בישראל לגוף פרטי. קבוצת משקיעים בהובלת החברות מילגם בשיתוף הפניקס ביטוח, הפניקס גמל, וליימן שליסל, רכשו את חברת דואר ישראל בעבור 461 מיליון שקל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה