טלוויזיה

ג'ודי ניר מוזס באמירה קשה: "הולכים לעשות סמים ולהיות עם זו**"

אשת התקשורת טענה: "בשעה ששרה שלו עושה קניות בבודפשט ושר אחר רוקד בסבבה באומן עם חבורה של משתמטים". היא גם נכנסה במתפללים שטסו לאומן וכתבה: "במקום להתגייס הם הולכים לעשות סמים, להיות עם זונות בסבבה שלהם"
מערכת ice |  3
ג'ודי ניר מוזס (צילום באדיבות המצלם)
המתקפה האיראנית חוללה זעזוע עמוק בקרב אזרחי ישראל, כאשר מאות טילים ורחפנים הוטחו לעבר המדינה במשך שעות ארוכות. האירוע, שהתרחש במוצאי שבת, הכניס את מרבית תושבי המדינה למצב של חרדה וחוסר ודאות, כאשר אזעקות נשמעו ברחבי הארץ והנחיות פיקוד העורף קראו לאזרחים להיכנס למרחבים מוגנים. גם לאחר סיום המתקפה, החשש מפני הסלמה נוספת ממשיך ללוות את היומיום של רבים, כאשר המתיחות הביטחונית נותרת גבוהה.
בעוד מרבית האזרחים נאלצו להסתפק במיגון מוגבל, בלטה העובדה כי מנהיגי המדינה, ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו, זכו להגנה מירבית בבונקרים ממוגנים היטב. תמונה זו יצרה ניגוד חד לחוויה של האזרח הממוצע, כדוגמת תושבי דרום תל אביב, שנאלצו להסתפק במחסה מאולתר תחת גגות רעפים. פער זה בין רמת המיגון של ההנהגה לבין זו של האזרחים עורר דיון ציבורי נוקב באשר למוכנות העורף ולאחריות המנהיגים כלפי האוכלוסייה בעתות משבר.

הדבר הרתיח את ג'ודי ניר מוזס שכתבה על כך באינטסגרן שלה: "כל ראשי מערכת הביטחון היו בבור, עדיין בבור או בקריה (או בסיס אחר) והפחדן הזה מתחבא בבונקר ממוגן".
היא גם כתבה: "בשעה ששרה שלו עושה קניות בבודפשט ושר אחר רוקד בסבבה באומן עם חבורה של משתמטים". היא גם נכנסה במתפללים שטסו לאומן וכתבה: "במקום להתגייס הם הולכים לעשות סמים, להיות עם זונות בסבבה שלהם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה כבר אפשר לצפות מאחת כמוה?????!! (ל"ת)
    ינשוף 10/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גו׳די ניר מוזס
    אני 10/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה בסלע.
    סגור
  • 1.
    תגובה לגודי
    יפה 10/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל נכון.אבל למה את נטשת את הארץ,במקום לעזור בשעות קשות אילו.??
    סגור