טלוויזיה

כוכבי "חתונה ממבט ראשון" נישאו בטקס אינטימי: היכן נערכה החתונה?

עינב כפיר ורז איתן, כוכבי תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון", נישאו אמש בטקס אינטימי שנערך בבית המשפחה. לצד טקס החתונה המשפחתי, בני הזוג מתכננים לקיים אירוע שני בחודש נובמבר, אליו יגיעו כ-400 אורחים

מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
עינב כפיר ורז איתן, כוכבי תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון", נשבעו אמונים אמש (שישי) בטקס אינטימי שהתקיים בבית המשפחה. לצד אותו טקס צנוע ואינטימי שערכו השניים עם קרוביהם, בני הזוג עשויים לחגוג בשנית באירוע גדול בחודש נובמבר הקרוב. 
למי שאינו מכיר, עינב כפיר ורז איתן שודכו זה לזו בתוכנית הריאליטי של קשת 12 המכונה "חתונה ממבט ראשון". עברו כמעט שתיים מטקס החתונה המתוקשר והמאתגר שערכו במסגרת תוכנית הריאליטי הפופולרית. 
על פי הפרסום של אתר "מאקו", טקס החתונה האינטימי נערך בחצר של דודו של רז איתן. באותה חצר בדיוק נפגשו לראשונה איתן וכפיר במסגרת תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון".  
בריאיון לאתר "מאקו", חשפה עינב כפיר, כוכבת "חתונה ממבט ראשון", כי אל האירוע הגדול שיתקיים בנובמבר יגיעו כ-400 אורחים. בין האורחים שיגיעו לאירוע השני של בני הזוג המאושרים, ניתן יהיה להבחין גם מהחברים שהשניים הכירו במסגרת העונה השישית של "חתונה ממבט ראשון" ואף מהמומחים שליוו אותם במסע המרגש. 
כזכור, ביולי 2023, חשף רז איתן בפני עוקביו ברשת החברתית אינסטגרם כי בשל עיסוקו כמוזיקאי, הוא הלחין את המוסיקה שמלווה את פרקי התוכנית. בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, כתב רז: "כשלטם, העורכת הראשית, העלתה את הרעיון והציעה שאלחין מוזיקה לתוכנית היא בעצם הציתה בי חלום קטן שאולי לא העזתי אף פעם לחלום ולא חשבתי שאזכה להגשים.
כמובן ששמחתי על ההזדמנות. התיישבתי על יד הפסנתר, התחלתי להריץ רגעים מהתקופה בראש (מבלי לראות אף פריים מהחומר המצולם) והמוזה הגיעה במהירות שאף פעם לא חוויתי לפני. תודה לכם על הזכות! זה חתיכת ביג דיל.. דבר גדול ומרגש שקשה להסביר במילים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה