טלוויזיה

כוכב חתונה ממבט ראשון חושף: "חלום שלא חשבתי שאגשים"

החתן שזכה בעונה הנוכחית לצעוד ראשון לחופה ולהכיר את הכלה ששידכו לו מומחי הפורמט, קיבל עוד תפקיד קטן בתוכנית, "חתיכת ביג דיל"
מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
החתן הראשון שנכנס בעונה הנוכחית מתחת לחופה, חשף בעמוד האינסטגרם שלו פרט מפתיע על הפרק האחרון ששודר בכיכובו. בעמוד הרשמי של חתונה ממבט ראשון צוטטו את רז איתן, החתן המוזיקאי ששודך לעינב כפיר, שזכה חוץ מלהופיע, לתרום עוד חלק לפרקים בעונה המשודרת.
איתן חשף בפני העוקבים עובדה מפתיעה למדי - בשל עיסוקו כמוזיקאי, הוא קיבל הזדמנות להלחין את המוזיקה שמלווה את פרקי התוכנית, אותם כתב מתוך תחושותיו וחוויותיו האישיים.
"ניסיתם פעם לצפות בסצנה אהובה מסרט/ סדרה(/תוכנית ריאליטי) בלי סאונד?" כתב איתן, "אולי אל תנסו…זה עלול להשפיע על החוויה ועל הרגש עד לכדי להעלים אותם כמעט לגמרי. למוזיקה יש כח אדיר ותפקיד משמעותי בהעצמת הרגשות. על המסך, ובכלל ביום יום שלנו.
 

"כשלטם, העורכת הראשית, העלתה את הרעיון והציעה שאלחין מוזיקה לתוכנית היא בעצם הציתה בי חלום קטן שאולי לא העזתי אף פעם לחלום ולא חשבתי שאזכה להגשים. כמובן ששמחתי על ההזדמנות. התיישבתי על יד הפסנתר, התחלתי להריץ רגעים מהתקופה בראש (מבלי לראות אף פריים מהחומר המצולם) והמוזה הגיעה במהירות שאף פעם לא חוויתי לפני.
"בפרק האחרון ששודר לטם ושגיא, במאי העריכות, הגשימו את אותו חלום קטן והשתמשו בלחנים שכתבתי בהשראת אותם רגעים שחוויתי - הרגעים שנראו ועוד יראו על המסך במהלך העונה. תודה לכם על הזכות! זה חתיכת ביג דיל.. דבר גדול ומרגש שקשה להסביר במילים. תודה מיוחדת וענקית גם לפסנתרן מדהים וחבר עוד יותר מדהים, מי ששנים אני מנגן לצידו ואיתו, שביצע והקליט את הקטעים - שלי בינמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה