טלוויזיה

כוכב ארץ נהדרת כותב על המצבה: "תודה על האהבה והשמחה"

צברי שיתף את טקס הקבורה שערך לכלבו במבי וכתב על המצבה שהכין לו: "במבי, היית חבר נאמן ואהוב, תמיד ידעת איך לשמח אותנו, איך להיות שם ברגעים הכי קטנים והכי גדולים. האהבה שלך לסבתא רוזה הייתה בלי תנאים"
מערכת ice | 
ארץ נהדרת (צילום ירון שילון)
לאחר שהכלב "במבי", שהיה שייך לאוראל צברי, כוכב ארץ נהדרת ו"שנות ה-90", הלך לעולמו ונקבר במושב "עם נוף לשקיעות", השחקן והבדרן חשף את המצבה שהוא הכין לכבודו ומה כתב עליו.
צברי שיתף את טקס הקבורה שערך לכלבו במבי וכתב על המצבה שהכין לו: "במבי, היית חבר נאמן ואהוב, תמיד ידעת איך לשמח אותנו, איך להיות שם ברגעים הכי קטנים והכי גדולים. האהבה שלך לסבתא רוזה הייתה בלי תנאים".

עוד המשיך: "תמיד היית חלק מהמשפחה שלנו, אנחנו נזכור את הזנב המכשכש. את הטילים בשכונה וברחבי העיר, את הרגעים המיוחדים שהענקת לנו, אנחנו נאהב אותך לנצח ותמיד תשאר בלב שלנו, תודה על כל האהבה והשמחה שהבאת לחיינו".
עוד לפני כן בפוסט כואב הספיד צברי את חברו על ארבע: "במבי יא במבי, איזה כלב גבר היית לנו! בראש ובראשונה תמיד תהיה הכלב האחרון של סבתא רוזה ז״ל… כמה אהבת אותה והיא אותך! אני וסיון ״קיבלנו״ אותך עם המעבר שלנו לבית, ולאט לאט התמסרת אלינו ואנחנו אליך, עד שבשנתיים האחרונות ממש ישנת אצלנו כל לילה, חיכית שנחזור ורצת איתנו לבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה