טלוויזיה

יעל בר זוהר נשברת: "ישר נתקפת בחרדת ביצוע"

המגישה והדוגמנית סיפרה על ערב הפסטות שבתה ערכה בבית: "אני מקווה שהנכדות שלי לא יאתגרו אותי ככה, אם כן אשלח אותן לסבא" וכתבה בסטורי נוסף: "אני מעריצה את הבת שלי. הלוואי שלי היה אותך ככה להכנס למטבח ולהתחיל ליצור בלי לחשוש...אני ישר נתקפת בחרדת ביצוע, איזה כיף לה"
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מתוך אינסטגרם)
בין כל הטרגדיות הגדולות שחוותה משפחתה מאז ה-7.10, יעל בר זוהר שחשפה לאחרונה גם את מצבה הרפואי, אחרי שנדבקה בנגיף הקורונה, שינתה אווירה ואמש (שבת) העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה וגם תמונות של בתה ליה והסבתא המאושרת שזכתה לבשל איתה פסטה במטבח.
בר זוהר סיפרה בסטורי שהעלתה: "כל השבת ליה פינטזה על להכין פסטה.... מזל שסבתא שרי הייתה כדי להציל את המצב (כי לי אין מה לתרום לאירוע) אין ספק שהילדה....דומה לאבא שלה".

היא שיתפה בתהליך הכנת הבצק לפסטה וכתבה: "אני מקווה שהנכדות שלי לא יאתגרו אותי ככה, אם כן אשלח אותן לסבא" וכתבה בסטורי נוסף: "אני מעריצה את הבת שלי. הלוואי שלי היה אותך ככה להכנס למטבח ולהתחיל ליצור בלי לחשוש...אני ישר נתקפת בחרדת ביצוע, איזה כיף לה".
רק לאחרונה רגע לפני עליית העונה החדשה של 'מחוברים', סיפרה בר זוהר: "מחוברים ״
העונה החדשה. בחמישי הקרוב על מסך הטלויזיה שלכם, איזה כיף שתכירו את גיא עכשיו אפילו טוב יותר וקרוב יותר . בהצלחה נשמה שלי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה