טלוויזיה

כוכבת "רוקדים עם כוכבים" חושפת דרמה בגמר: "כמעט איבדתי הכרה"

מאיה קיי, שסיימה במקום השני בגמר "רוקדים עם כוכבים", חושפת: "עוד שנייה איבדתי הכרה רק מהמעמד. אם הייתם נכנסים אלינו לסטודיו הייתם שומעים צרחות אימים של עבודה קשה וזיעה. היה קשה"
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
העונה של "רוקדים עם כוכבים" הסתיימה אתמול (רביעי) עם דרמה גדולה, אחרי שדור הררי ובת זוגו לריקוד ג'וליה שחר זכו במקום הראשון. מי שהגיעו למקום השני הם מאיה קיי ובן זוגה לריקוד לוטם מדמוני.
בראיון שערכה קיי, שסיימה במקום השני, ל-N12, היא חשפה דרמה גדולה שהתרחשה בגמר, אחרי שלטענתה היא כמעט איבדה את הכרתה מרוב הקושי בריקוד. "עוד שנייה איבדתי הכרה רק מהמעמד", חשפה קיי.
קיי סיפרה על האימונים הקשים לקראת הגמר הגדול: "אם הייתם נכנסים אלינו לסטודיו הייתם שומעים צרחות אימים של עבודה קשה וזיעה. היה קשה אבל מספק". לסיום הודתה הדוגמנית וכוכבת הריאליטי: "זאת חוויה שאני לא אשכח בחיים".
רק היום חשפה נטע ברזילי, אחת המתמודדות העונה, מדוע לא הגיעה לגמר הגדול. "כבר כמה ימים לא מרגישה טוב. אם תשאלו אותי כל נושא החטופים ולהיות בקפלן ולהרגיש את הייאוש השפיע עליי רגשית ופיזית. זה הגיע לשיא עם קלקול קיבה רציני שכמעט הביא אותי אתמול למיון מהתייבשות. כל מה שעשיתי זה לישון ולשתות מרק". עוד הוסיפה כי "כאב לי לפספס את הקלוז'ר של הגמר אבל באמת שפיזית לא הצלחתי לזוז".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה