טלוויזיה

מעיין אדם בצעד דרמטי: "מתי אתה מתכוון להציע?"

המגישה בקשת 12 חושפת לראשונה את הסוגייה הפחות מדוברת בחייה, לאחר ששיתפה רבות בעבר על הבאת ילדים לעולם ועודדה להקפאת ביציות כעת היא מתפנה להתעסק בשאלת החתונה והנישואים
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
מעיין אדם, המגישה בקשת 12, מדברת לראשונה על אחת מהסוגיות הפחות מדוברות בחייה - חיי הנישואים.
כאמור, מעיין אדם חיה בזוגיות עם חבר מועצת תל אביב יפו יובל צלנר, אך הם מעולם לא התחתנו. לזוג יש שתי בנות, והם מתגוררים יחד, אך הצעת הנישואים מעולה לא הגיעה.
בתיעוד חדש שנחשף אמש (ראשון) לקראת עליית העונה החדשה של הסדרה "מחוברים" בהוט בכיכובה של מעיין אדם, היא מדברת על כך שהיא מעוניינת להתחתן. בפרומו נראית אדם אומרת לבן זוגה: "מתי אתה מתכוון להציע נישואים?".
 

זאת הייתה שנה מטלטלת מאוד בחייה של מעיין אדם ברמה האישית. היא איבדה את אחותה מפל ז"ל בפסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר ומאז משתפת בסיפורים על אחותה ועסוקה בהנצחתה. לאחר מכן גילתה אדם שהיא בהריון, עברה 2 ניתוחים מורכבים בחודש אחד, אחרי שעברה ניתוח קיסרי בלידה והתגלתה אצלה ציסטה גדולה בבטן.
בימים האחרונים פרסמה אדם כי המשפחה עסקה באירוע הנצחה לכבוד יום הולדתה של מפל ז"ל. בסטורי שהעלתה כתבה אדם "מחר יש למפל יום הולדת. אני כבר כמה שעות מייללת במיטה, מרשה לעצמי לראשונה מזה חודשים רבים לתת לכאב לפרק אותי לחתיכות. הודעתי לכולם לא להתקשר אלי החל מהערב אז הטלפון בדממה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעין שיתגשמו כל משאלות לבך?? (ל"ת)
    תותי 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור