טלוויזיה

המודחת מרוקדים עם כוכבים מודה: "מביך ברמות, ישרוף לי"

לאחר ההדחה דניאל גל אמרה לרקדן שלה בתכנית: "חשוב לי להגיד שבעונה הבאה אתה תרקוד עם מישהי אחרת ותצפה שאני אפרגן - אני לא אפרגן, זה ישרוף לי בטירוף ואקנא ברמות. מביך ברמות. אני זוכרת שלא ידעתי מה להגיד וגם אדיר, היינו מאוד מוזרים אחד לשני ולקח לנו זמן לשבור את הקרח. אבל אז מתחילים לרקוד אז אין כל כך ברירה"
מערכת ice |  2
רוקדים עם כוכבים (צילום freepik, מסך קשת 12)
רגע אחרי ההדחה, דניאל גל ואדיר בלומנפלד שעפו רגע לפני חצי הגמר של 'רוקדים עם כוכבים' בקשת 12 וסיימו במקום השישי, הם ישבו לראיון ההדחה עם לוסי איוב מנחת התוכנית ושיתפו בתחושות שלהם. 
גל סיפרה בין היתר: "כמה שבועות שהם ארבעה חודשים. בכל מעמד הדחה אמרתי לאדיר: 'יש לי תחושה שזה קורה השבוע'. אז כנראה שגם שעון מקולקל צודק מתישהו. אני ממש עבדתי על הנאום שלי, זה לא היה באותו הרגע".
עוד חשפה: "אני מרגישה שאחד הניצחונות הכי גדולים הוא באמת ללבוש משהו שונה כל שבוע; סגנון, דמות ואתגרים. ההתמודדות היא אולי הניצחון הכי גדול של הגוף. אני מפחדת שאדיר יפסיק לרקוד סלוניים ויהפוך להיות רקדן דיסקו, מרוב שנהנינו מזה. חוויה מטורפת. תודה לכולם, להפקה וכמובן לדניאל היקרה. בזכותה למדתי סגנונות חדשים, את הלירי, המורדני והמיוזיקל - וזה היה לי תענוג"
היא אמרה לרקדן שלה בהומור: "חשוב לי להגיד שבעונה הבאה אתה תרקוד עם מישהי אחרת ותצפה שאני אפרגן - אני לא אפרגן, זה ישרוף לי בטירוף ואקנא ברמות. מביך ברמות. אני זוכרת שלא ידעתי מה להגיד וגם אדיר, היינו מאוד מוזרים אחד לשני ולקח לנו זמן לשבור את הקרח. אבל אז מתחילים לרקוד אז אין כל כך ברירה".
לסיום אמרה: "ממש מלחמה פעילה. בדיוק כמו שאת מתארת את זה, זה דיסוננס מטורף. לא נתפס ולא מתעכל, בדיוק כמו כל יום בשנה האחרונה לכל אחד מאזרחי ישראל, כל אחד חווה את זה באופן אחר. יש התלבטויות לפני שאת עושה דבר גדול, אבל בסוף עדיף להגיד 'כן' מאשר 'לא'. עדיף לנסות ולפתוח את הלב למשהו. אני כל כך מאושרת שעשיתי את זה. מי יזכה? יש לי הימור ואני לא אגיד אותו, הם חברים שלי ואני לא אסתבך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלגנטית, אצילית, נעימה, עדינה. היה חוויה לראות אותך
    מהממת והרקדן גם 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד חוויה על תגובתך האצילית והמכבדת. אותו כנ"ל למנטור הרקדן שלה.
    סגור
  • 1.
    מקסימה, אבל ההפקה דוחפת את מריאנו ואין מה לעשות עם זה (ל"ת)
    ישראל 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור