טלוויזיה

דיסני בבשורה קשה ללקוחות: החל מאוקטובר המחירים עולים

רגע לפני שהיא מפרסמת את דו"ח הרבעון שלה ובמקביל לניסיונות לעקוף את נטפליקס, דיסני מכריזה על עליית מחירים בחבילות המינויים השונות בשלושת שירותי הסטרימינג בבעלותה | כל הפרטים
מערכת ice | 
דיסני ומיקי מאוס (צילום shutterstock)
דיסני עושה זאת שוב, בדומה לחודש אוגוסט בשנה שעברה, גם הפעם רגע לפני פרסום הדו"ח הכספי של הרבעון השני של השנה, ענקית הבידור האמריקאית הכריזה על עליית מחירים בכל חבילות המנויים של שירותי הסטרימינג שלה בשטחי ארה"ב.
על פי דיווח וול סטריט ג'ורנל,  המחיר החודשי של מנוי דיסני פלוס יעלה ב-2 דולר וכעת המחיר של החבילה עם פרסומות יעמוד על 9.99 דולר, בזמן שהחבילה ללא פרסומות תעלה 15.99 דולר. בהמשך לכך גם שירות הסטרימינג הולו, שנמצא גם הוא בבעלות של דיסני יעלה את מחיר המנוי ב-2 דולר לחודש ל-9.99 דולר. 
כאמור, עליית המחירים הנוכחית רלוונטית גם עבור החבילה המשולשת המצליחה של דיסני שמציעה את שלושת שירותי הסטרימינג שנמצאים תחתיה: דיסני פלוס, הולו ו-ESPN פלוס וכעת, המסלול ללא פרסומות יעלה 26.99 דולר והמסלול הכולל פרסומות יעלה 16.99 דולר. על פי הפרטים העלאות המחירים ייכנסו לתוקף החל מ-17 באוקטובר. 
במקביל, דיסני ממשיכה לנקוט בצעדים במאבק שלה נגד היריבה הגדולה ביותר שלה - נטפליקס שהציגה ברבעון השני רווחים של 9.5 מיליארד דולר. אחד הפיצ'רים החדשים שדיסני עומדת להשיק נקרא "פלייליסט מתמשך" שכולל למעשה ערוצים לינארים שהצופים יכולים להיכנס ולצפות בהם מכל נקודה בדומה לערוץ טלוויזיה מסורתי.  
הפלייליסט הראשון, מושפע מהבחירות לנשיאות ארה"ב שיערכו בנובמבר ויהיה בעל אלמנטיים חדשותיים. לאחריו, יושקו חמישה פלייליסטים נוספים בהם גם אחד המותאם לגיל הרך. בנוסף דיסני התחייבה בפני לקוחותיה שהיא תפעל לשיפור אלגוריתם ההמלצות של הפלטפורמה ואף שהיא תתחיל לשלוח מיילים עם תזכורת לצופים שהפסיקו לצפות בסדרה באמצע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה