טלוויזיה

שינויים בלוח השידורים: ניסיון החיסול בלבנון גורם לביטולים

לאחר שישראל הכריזה באופן חריג יחסית על כך שניסתה לחסל את אחד מבכירי חיזבאללה, בערוצי הטלוויזיה המרכזיים נכנסו לכוננות וימשיכו לשדר מהאולפנים במהלך הערב

מערכת ice | 
רייטינג ערוצי טלוויזיה (צילום shutterstock)
דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, אישר לפני זמן קצר (שלישי) שמטוסי חיל האוויר ניסו לחסל הערב את חאג' מוחסיין, ראש פרויקט דיוק הטילים והאחראי לירי למג'דל שמס, בעיר הבירה הלבנונית, ביירות. "תקפנו באופן ממוקד בביירות את המפקד האחראי לרצח הילדים במג'דל שמס והרג אזרחים רבים", אמר.
בעקבות החיסול הדרמטי שעל אף המוכנות בלבנון לתקיפה ישראלית, נראה כי הופתעו בביירות מניסיון החיסול, החליטו ערוצי הטלוויזיה המרכזיים בישראל להמשיך ולשדר מאולפני החדשות במהלך הערב, וביטלו את תוכניות הריאליטי והבידור למיניהן. על פי מספר דיווחים נכון לרגע זה, לא ידוע האם אכן חוסל המחבל הבכיר.
בכאן 11 אמרו כי בעקבות תקיפת צה"ל הערב  בביירות, לא תשודר הערב התוכנית "בואו לאכול איתי" ותוכנית הבכורה של עדי אשכנזי. "מערכת כאן חדשות תמשיך לעדכן בשידורים רציפים בכל הפלטפורמות", מסרו.
ברשת 13 ימשיכו לשדר מאולפן החדשות בנווה אילן, ולא ישדרו את הפרק החדש של התוכנית "המירוץ למיליון", אך אמרו כי יפעלו על פי ההתפתחויות.
כזכור, ניסיון החיסול מגיע לאחר הטבח הנוראי שביצע חיזבאללה במג'דל שמס והתקיפה היום לעבר קיבוץ הגושרים, בה למרבה הכאב והצער, אדם נהרג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה