טלוויזיה

הדחת רביב דרוקר משידורי רשת 13 נחשפת: מי קיבל את ההחלטה?

במהלך הדיון בבג"צ על המינוי של יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית חדשות 13, טיעון מעניין במיוחד לגבי אחת ההחלטות הקשות שהתקבלו בערוץ, הועלה על ידי עו״ד בונן שמייצג את חדשות 13: "ההחלטה על הורדת התוכנית של רביב דרוקר זה מנכ״ל רשת לא של חדשות 13 מי שרוצה שיגיש עתירה נוספת"
כפיר אדר |  4
יוליה שמאלוב-ברקוביץ, רביב דרוקר (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון, יונתן זינדל, shutterstock)
המלחמה בין ועד העובדים להנהלת ערוץ 13 יוצאת לדרך ובג״ץ דן היום בעתירה נגד המינוי של חברת הכנסת לשעבר יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית החדשה של חדשות 13. כמה ממגישי ועיתונאי הערוץ הגיעו לבית המשפט כדי להביע נוכחות.
עו״ד ויסמן שמייצג את ועד עובדי חדשות 13 טען במהלך הדיון: "יש כאן כפירה של הרשות השניה ושל חדשות 13 בתחולת המשפט המינהלי על הדירקטורים, לרשות השניה אין עמדה בשאלה הזאת וודאי שהם לא החילו על עצמם את הכללים האלה, זאת טעות משפטית יסודית וזה כשלעצמו מצדיק צו על תנאי".

בין היתר, טיעון מעניין במיוחד לגבי אחת ההחלטות הקשות שהתקבלו בערוץ, הועלה על ידי עו״ד בונן שמייצג את חדשות 13: "ההחלטה על הורדת התוכנית של רביב דרוקר זה מנכ״ל רשת לא של חדשות 13 מי שרוצה שיגיש עתירה נוספת".
כזכור, הטענות היו רובן ככולן לשמאלוב ברקוביץ' שנגדה נטען שזו התערבות פוליטית בלוח השידורים ושהיא זו שלכאורה עומדת מאחורי ההדחה שלו מלוח השידורים, בעוד הרייטינג שלו גבוה מאוד. אלא, שהטענה של עורך הדין מעמידה בסימן שאלה את אמינות הטענות נגד המנכ"לית החדשה
 
עו״ד דרור שמייצג את חדשות 13: "נאמר פה כאילו אנחנו זרוע תמנון של המהפכה המשפטית תסלחו לי רבותיי הבל ורעות רוח זה לא קשור לדירקטוריון אנחנו מעל חודש הגברת יש״ב בתפקיד, לא השתנה שום דבר בחברה, לא נלקח בלילה שום דבר והשמים לא נפלו" .מתן חודרוב התפרץ: "לא השתנה כלום", על פי ביני אשכנזי שנכח בדיון המאבטח ניגש עליו מבקש ממנו לא להתפרץ.
עו״ד דרור שמייצג את חדשות 13 אמר לסיום: "צמחה בתקשורת בכוחות עצמה היא לא באה מגל״צ ולא מהברנז׳ה נכון שהביאו מישהו שהוא לא מאותה הפלייה, זו לא סיבה לפסול אותה", השופטת וילנר אמרה לו: "אנחנו בטיעון משפטי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פיטוריו של דרקר לא היו אל היה מדווח אמת
    איצקו 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בתיקי האלפים וגם בשאר התוכניות פח מקור/ת
    סגור
  • 3.
    קיצוצים? לא מורידים תוכנית עם רייטינג טוב מאוד בערוץ
    גולן 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה אומר שכסף לא משחק תפקיד פה. עובדי 13 אל תתנו להם להוריד לכם שקל מהמשכורת.
    סגור
  • 2.
    חודורוב מפחד שזיזיו לו את הגבינה ויכפה עליו לדווח אמת. (ל"ת)
    13 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 1.
    דרק נשאר דרק !!!
    איתי 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    היהפוך דרק את עורו ושמאלן את שנאתו,ועליו נאמר הפסוק וביערת שמאלן אנרכיסט מקרביך!
    סגור