טלוויזיה

הנהלת רשת 13 מתנגדת: זה מה שלא תראו בשידור חי

מתן חודורוב הסביר: "חשבנו שיש עניין ציבורי לשדר את הדיון מבג״ץ על עתיד חדשות 13, כדי שהצופים היקרים שלנו יוכלו להיחשף בשקיפות לעמדות הצדדים בעניין מינוי פוליטיקאית למנכ״לית החברה וההשפעות הנגזרות מכך על המסך, לצערי, הנהלת ״רשת״ דחתה הבוקר את היוזמה בנימוק שמדובר ב״סיקור פעילות של ועד העובדים"
מערכת ice |  3
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
עיתונאי חדשות 13 דורשים מהנהלת הערוץ כי הדיון בבג"ץ על המינוי של יוליה שמאלוב ברקוביץ' למנכ"לית חברת החדשות, ישודר בערוץ עצמו לטובת הצופים, זאת בהמשך להמלצה של בית המשפט העליון על קיום הדיון.
חודורוב הסביר: "חשבנו שיש עניין ציבורי לשדר את הדיון מבג״ץ על עתיד חדשות 13, כדי שהצופים היקרים שלנו יוכלו להיחשף בשקיפות לעמדות הצדדים בעניין מינוי פוליטיקאית למנכ״לית החברה וההשפעות הנגזרות מכך על המסך".

חודורוב, יו"ר ועד העובדים של הערוץ, המשיך והסביר לעוקבים שלו בטוויטר כי: "שעת הדיון (11:30) אינה פוגעת בלוח השידורים ולכן הצענו ל״רשת״ להעביר אותו בחי, ללא פרשנות כלשהי מצד העיתונאים".
 
עוד הוא כתב: "לצערי, הנהלת ״רשת״ דחתה הבוקר את היוזמה בנימוק שמדובר ב״סיקור פעילות של ועד העובדים״ (?!) ולכן הדיון לא ישודר בטלוויזיה. מי שירצו לצפות יוכלו כמובן לעשות זאת דרך אתר הרשות השופטת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מתן
    חגית 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחכה להתעורר בבקר ולשמוע שפיטרו את מתן חודורוב
    סגור
  • 2.
    קורס חובה!!!!
    אנצי!!!! 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל 1 חייב לעשות קורס בתקשורת ופרסום.רק ככה אפשר להבין איך העולמות האלה חושבים ובאיזה מניפולציות הם משתמשים!!!!
    סגור
  • 1.
    דיקטטורה של החדשה (ל"ת)
    דרורית 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור