טלוויזיה

רשת 13 תחת מתקפה חריפה לאחר הדחת דרוקר: "החלטה שערורייתית"

בארגון העיתונאים דאגו להבהיר למקבלי ההחלטות של הערוץ כי: ״בכוונתנו להתנגד למהלך בכל הכלים העומדים לרשותנו, לרבות נקיטת צעדים משפטיים והפעלת סכסוך העבודה הפעיל בחברת החדשות״.
מערכת ice |  6
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
ארגון העיתונאים והעיתונאיות יוצא להתקפה לאחר שרשת 13 הודיע בהפתעה גמורה היום (חמישי) כי תוכניתו של רביב דרוקר, ״אזור מלחמה״ תרד מהמסך בקרוב ותוחלף בתכנית אחרת, המערכת גם של חדשות 13 סוערת וזאת בצל העימות הקיים ממילא עם ההנהלה בשל המינוי של המנכ"לית החדשה של חדשות 13 יוליה שמאלוב ברקוביץ'.
״ההחלטה להוריד מעכשיו לעכשיו את תכניתו של רביב דרוקר, אזור מלחמה, מלוח השידורים של ערוץ 13 היא החלטה שערורייתית שעולה ממנה ריח חריף של התערבות לא עניינית הנגועה בשיקולים פוליטיים", טענו בארגון העיתונאים. 

עוד הוסבר מטעם הארגון: ״מדובר באחת התכניות המצליחות של הערוץ מבחינת הרייטינג שלה ומכאן ברור שלא מדובר בהחלטה שהתקבלה על בסיס שיקולים מקצועיים. לנוכח המאבק המתנהל כרגע בחברת החדשות כנגד מינויה של הפוליטיקאית יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית החברה עולה חשש כבד כי מדובר בצעד נוסף שנועד לפגוע ולכרסם בעצמאות עיתונאי ועיתונאיות חדשות 13". 
לסיום דאגו להבהיר למקבלי ההחלטות של הערוץ כי: ״בכוונתנו להתנגד למהלך בכל הכלים העומדים לרשותנו, לרבות נקיטת צעדים משפטיים והפעלת סכסוך העבודה הפעיל בחברת החדשות״.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    עכשיו לא יוכלו להוריד לכם כסף מהמשכורת
    גולי 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ערוץ של בעל און לא למתרת רווח. כך שמורידים תוכנית מצליחה לא בגלל רייטינג טוב.
    סגור
  • 5.
    איזה חבר טוב מפסיד את העסק בשביל הראש (ל"ת)
    גולן 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    זה ערוץ פרטי ערוץ בקריסה
    עיתונאים 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם נקראים אולי עיתונאים אבל בפועל אתם תא פוליטי של קבוצות מלוכניות ואנטי דמוקרטיות אפשר לומר שאת המשכורת תשלמו לעצמכם ותתפטרו מהערוץ שמשלם על הכישלונות שלכם בקריאת המפה ההבדל בין ערוץ 12 שהם שימרו את הכוכב שלהם שזה עמית סגל ונתנו לו במה זה הופך אותם לעדיין נצפים
    סגור
  • 3.
    ביי ביי ערוץ 13, מפסיק לצפות - פוליטיקה לא אצלי (ל"ת)
    אריק 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תנהלו ותממנו
    פרח 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גם נכשלים גורמים להפסד לאדם שמממן אותם וגם רוצים להחליט זה לא עובד ככה. האדם הפרטי שמממן אותכם אתם הולכים נגדו ומאי ים עליו? חכמי חלם זה לא בית המשפט שאתם יכולים לנהל זה אדם פרטי שיכול מחר לסגור את הערוץ.
    סגור
  • 1.
    מה זה השטויות האלה
    NRMG 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם זאת התוכנית הראשונה שיורדת מהמסך?. איזה סכסוך עבודה? אין כסף לשלם לו שילך הבייתה ברור שעליו לקבל כול אגורה שמגיעה לו על פי החוק.
    סגור