טלוויזיה

הצצה ראשונה לעונה החדשה של "אמילי בפריז"

הבחורה הכי אמריקאית בפריז חוזרת למסך הקטן בשירותי הסטרימינג של נטפליקס. צפו בטריילר החדש שעלה לרשתות החברתיות
מערכת ice | 
אמילי בפריז (צילום צילום מסך יוטיוב)
"אמילי בפריז" כבשה אותנו בתקופת הקורונה וכל המלחמה חיכינו לעונה הרביעית והחדשה שלה, והנה זה כמעט כאן.
בינתיים קיבלנו טריילר חדש לצעירה האמריקאית אמילי קופר (בגילומה של לילי קולינס) שכולנו רוצים לחיות כמוה, להתלבש כמוה ולהתלבט בין שני גברים מאוד חתיכים (אלפי הבריטי וגבריאל הצרפתי).
העונה הקודמת הסתיימה בהודעה המפתיעה של קמיל על ההריון מגבריאל. מעניין לראות איך הסיפור הזה ישתלב בחייה של אמילי, כי כולנו יודעים שהיא מאוהבת בגבריאל.
 
@netflix Time to chic things up! Emily in Paris Season 4 Part 1 arrives on Netflix on August 15. Part 2 will premiere on September 12. #emilyinparis ♬ original sound - Netflix

בטריילר החדש אנחנו פוגשים את אמילי כשהיא מבולבלת לחלוטין, לא בטוחה אם לבחור בגבריאל או באלפי או במאות גברים אחרים פנויים שמסתכלים עליה. "שכחתי מה זה להיות רווקה", אומרת אמילי.
הפרקים הראשונים של העונה החדשה צפויים לעלות לצפייה בנטפליקס בתאריך 15 באוגוסט, והחלק השני של העונה יעלה בחודש ספטמבר. בישראל הסדרה "אמילי בפריז" נחשבת לאחת הסדרות הנצפות בשירותי התוכן של ענקית הסטרימינג, אין ספק שגם הפעם היא תגיעה לצמרת טבלאות הצפייה.
אתמול פורסם כי השחקנית הבינלאומית וכוכבת ברודווי, אשלי פארק, המככבת בסדרה הידועה: "אמילי בפריז", תככב בקמפיין חדש של המותג SKECHERS (סקצ'רס), לרגל השקת קולקציה חדשה של נעלים מדגם ה-UNO', הידועות כבסט סלר עולמי של המותג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה