טלוויזיה

הערוץ החדש מעל כולם: זה מה שקרה כבר ב-4:06 בבוקר

i24NEWS ערוץ החדשות היחיד בישראל, עלה הרבה לפני כולם לשידור כבר בשעה 4:06 לפנות בוקר והיה הראשון לדווח על כך. חדשות 12 היו השניים שעלו לשידור, רק ארבע דקות אחרי הערוץ החדש ב-4:10. שש דקות חלפו וגם כאן 11 הצטרפו לדיווחים בשעה 4:16, אחרי דקה גם חדשות 13 החלו לדווח והאחרונים ב-4:20 היו ערוץ 14.
מערכת ice | 
רייטינג (צילום shutterstock)
איזה ערוץ היה המהיר מכולם? בסמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, התקבלו מאות דיווחים למרכז השליטה של משטרת מחוז תל אביב, אודות פיצוץ עז שנשמע באזור ת"א. כוחות משטרה גדולים הוקפצו למקום וביצעו סגירה של הזירה, תוך סריקות לאיתור חפצים חשודים ומפגעים נוספים. בין החשדות עומדת האפשרות שמדובר על כטב"ם שהגיע מתימן. גם ערוצי החדשות לא נשארו אדישים.
כך נראו שעות פריצה לשידור מיוחד בעקבות פיצוץ הכטב״ם לפנות בוקר בתל אביב. i24NEWS ערוץ החדשות היחיד בישראל, עלה הרבה לפני כולם לשידור כבר בשעה 4:06 לפנות בוקר והיה הראשון לדווח על כך.

חדשות 12 היו השניים שעלו לשידור, רק ארבע דקות אחרי הערוץ החדש ב-4:10. שש דקות חלפו וגם כאן 11 הצטרפו לדיווחים בשעה 4:16, אחרי דקה גם חדשות 13 החלו לדווח והאחרונים ב-4:20 היו ערוץ 14.
עוד קודם לכן ברשתות החברתיות הבטיחו החות'ים, שיפרסמו מידע על "פעולה איכותית" שביצעו נגד ישראל. על פי דורון קדוש, הדובר הצבאי של החות׳ים, יחיא סריע, נוטל אחריות על מתקפת הכטב״ם בתל אביב: ״המבצע המיוחד, שפרטיו יפורסמו בהמשך, כוון אל תל אביב״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה