משפט

פיצוץ מסתורי בראשון לציון במהלך הלילה: המשטרה פתחה בחקירה

משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות פיצוץ אשר נשמע במהלך הלילה בראשון לציון. שרידי אמל"ח אותרו במקום ובמזל איש לא נפגע. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע
מערכת ice | 
משטרה (צילום פלאש 90)
רעש פיצוץ הרעיד את אוזני דיירי אחד הבניינים בראשון לציון הלילה (ראשון), אשר דיווחו במהרה למוקד 100 של המשטרה, ששלחה כוחות למקום. השוטרים שהגיעו איתרו שרידי אמל"ח, כאשר באירוע לא דווח על נפגעים. 
שוטרי תחנת ראשון לציון שהוזעקו למקום פתחו מיד בחקירת המקרה, כאשר שרידי האמל"ח שאותרו במקום שייכים למטען צינור שככל הנראה הונח במקום וגרם לפיצוץ. חבלן המשטרה הגיע למקום ובחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור. בתום הפעילות הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.
זהו אירוע נוסף בשרשרת של מקרים אשר התרחשו לאחרונה, בעלי אופי דומה. נראה כי העבריינים מנצלים את העובדה שעבודת המשטרה בימים אלו נעשית תחת עומס גבוה, כאשר משאבים רבים מופנים לטיפול בענייני המלחמה.
רק לאחרונה אירע אירוע ירי בנתניה, במסגרתו נקבע בזירה מותו של דמות ידועה בעולם הפשע, גבר כבן 30 אשר אותר בתוך רכבו כשהוא ירוי. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה