משפט

הפרשה המטלטלת של רצח הישראלי בפיליפינים: אלו החשודים

על רקע פרשת ההיעלמות והרצח של הישראלי יצחק כהן ובת הזוג בפיליפינים, שר הפנים ומפקד המשטרה הלאומית חשפו את שני החשודים בביצוע הפשע. עולה החשד כי שני שוטרים לשעבר מעורבים לכאורה בהיעדרות וברצח בני הזוג

מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שביום שבת נודע כי אותרו גופותיהם של יצחק כהן, ישראלי בן 37 ובת זוגו, דוגמנית מקומית בת 26 בפיליפינים, היום (שלישי) פורסם כי שני שוטרים לשעבר נעצרו בגין מעורבותם לכאורה בהיעדרות וברצח של בני הזוג.
בתדרוך שנעשה לעיתונאים, חשפו שר הפנים ומפקד המשטרה הלאומית של הפיליפינים את שני החשודים. שר הפנים, בנחור אבלוס, ציין בפני העיתונאים כי אותם חשודים לקחו חלק מהותי בביצוע הפשע.  
אותה התפתחות מגיעה לאחר ששלשום (ראשון) נודע כי על פי חקירת המשטרה, יצחק כהן ובת זוגו, מלכת היופי ג'נבה לופז, היו בדרכם לעיר קאפאס שבמחוז טארלאק בפיליפינים, שם הם תכננו להיפגש עם אדם ממנו הם היו מעוניינים לרכוש נכס באזור. על אף שעלה החשד כי אותם אנשים שנפגשו עם בני הזוג מעורבים בביצוע הפשע, ציינו השוטרים כי לאחר חקירה ממושכת, הוסר החשש. 
בינתיים עולה החשד כי תושב מקומי הצליח להלוות כסף מיצחק כהן בטענה כי הוא זקוק לכף בכדי לממן את אמו החולה. בעקבות כך, הובטח לכהן כי בתמורה לסיוע הכלכלי הוא יקבל את הזכויות של התושב המקומי בקרקע החקלאית השייכת לו.
אותה תופעה מדאיגה מוכרת לרשויות בפיליפינים ובמסגרתה מקומיים משכנעים זרים לרכוש קרקעות, גונבים מהם כסף ובמקרים נדירים מבצעים את הפשע הנורא – רוצחים אותם ומעלימים את גופותיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה