טלוויזיה

מעיין אדם נשברת בדמעות: "קפאתי במקום לא הצלחתי לנשום"

אשת התקשורת סיפרה באינסטגרם שלה: "לראשונה בחייה, קדם (שליחתה של מפל על פני האדמה) הביטה לי לתוך העיניים ובעיניים פקוחות וכוונה מלאה דפקה לי את החיוך של החיים.אם נשים מדע בצד, אני עוד לא התאבלתי על מפל ועוד לא התחלתי את התהליך הזה ודוחה אותו כי אין בי את הכוחות עדיין. אז שמרתי הכל בבטן, ליטרלי"
מערכת ice |  2
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מעיין אדם חושפת כי למעלה מ-9 חודשים אחרי ה-7.10 הארור, היום בו איבדה את אחותה מפל שנרצחה על ידי מחבלי החמאס בפסטיבל 'נובה' בו חגגה, היא מתקשה למצוא את הזמן להתאבל. אבל חיוך אחד של בתה החדשה קדם גרם לה לשנות את החשיבה.
אדם פתחה את דבריה וכתבה: "היום בבוקר, לפני שיצאתי לניתוח, ולראשונה בחייה, קדם (שליחתה של מפל על פני האדמה) הביטה לי לתוך העיניים ובעיניים פקוחות וכוונה מלאה דפקה לי את החיוך של החיים. הוא היה ארוך, עשר שניות בערך, ומלא כוונה, לא אינסטינקט ולא סתמי. קפאתי במקום לא הצלחתי לנשום".

אדם המשיכה: "אני לא חושבת על מפל אלא אם משהו בא ונותן לי סטירה, זה לא שאני מחפשת סימנים, אבל היה ברור לי כמו שברור לי שמחר תזרח השמש שמפל מחייכת אלי ומודיעה לי שהכל יהיה בסדר, אפילו יותר מבסדר, וכך היה. התרחיש הכי מושלם, בלי צלקת בכלל, נכון שהעיקר הבריאות, אבל כאב לי עד דמעות להפרד מהחלק בי שהכי יפה בעייני. ופלי המלכה כאילו חייכה ואמרה "אל תדאגי, זה לא יקרה, עליי."
עוד כתבה לסיום: "אם נשים מדע בצד, אני עוד לא התאבלתי על מפל ועוד לא התחלתי את התהליך הזה ודוחה אותו כי אין בי את הכוחות עדיין. אז שמרתי הכל בבטן, ליטרלי. יש שיאמרו שכל עניין רפואי מתחיל מעניין נפשי, ואפילו אני, הכי רחוקה מרוחניות, מבינה ומסכימה עם זה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משתתף בצערך, אך הכתבות עליך בהקשר זה כבר מזמן לא לעניין (ל"ת)
    אירי 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הרבה אושר והמון בריאות (ל"ת)
    רונית 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור