טלוויזיה

המרוץ למיליון תסתבך בפרק הבכורה? רשת 13 בהחלטה דרמטית

האח הגדול ישודר באופן חריג וחד פעמי מחר במקום הערב, ראשון. המטרה היא להציב את  הריאליטי שמקבל בדרך קבע למעלה מ-10% מדי פרק ובכך לנגוס בכמות הצופים של המתחרה. בלקספייס תחליף מקומות עם האח הגדול בלוח השידורים ותשודר הערב.
מערכת ice | 
המירוץ למיליון, קשת 12
האם רשת 13 תצליח לשבש את התכניות של קשת 12 ולפגוע ברייטינג של פרק הפתיחה של 'המרוץ למיליון' בגרסה החדשה בהגשתו של יהודה לוי? בערוץ לקחו החלטה אסטרטגית שמטרתה להפריע לרייטינג בפרק הבכורה.
האח הגדול ישודר באופן חריג וחד פעמי מחר (שני) במקום הערב, ראשון. המטרה היא להציב את  הריאליטי שמקבל בדרך קבע למעלה מ-10% מדי פרק ובכך לנגוס בכמות הצופים של המתחרה. בלקספייס תחליף מקומות עם האח הגדול בלוח השידורים ותשודר הערב.

כזכור, צילומי העונה החדשה של ה"מירוץ למיליון" 2023 הסתיימו כבר לפני שנה, וכל המתמודדים, כולל המנחה החדש יהודה לוי שהחליף את המנחה הוותיק רון שחר, שבו לישראל, אך מאז העונה החדשה בקשת 12, שרכשה את הזכויות של הריאליטי האהוב במקום רשת 13, עדיין לא עלתה לשידור. 
בפוסט שעלה לעמוד האינסטגרם הרשמי של ה"מירוץ למיליון" בו נחשף כאמור תאריך ההשקה של העונה החדשה, נראה המנחה החדש יהודה לוי, כשהוא לוחץ על משאבה שמנפחת את כדור הארץ, תחת הכיתוב: "יכול להיות שהגזמנו? יום שני הקרוב, 1.7, מתחילים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה