טלוויזיה

yes חוגגת 60 שנה לשחקנית האגדית: זה המהלך של חברת התקשורת

חברת yes חוגגת 60 שנה לשחקנית סנדרה בולוק ומכריזה כי שלל סרטיה המפורסמים כגון "איזה מין שוטרת 2", "קסם מעשי" ו"תחושה מוקדמת" מופיעים בספריית עולם הסרטים. בנוסף, הביוגרפיה "One Love" של בוב מארלי, ממתינה אף למנויי yes בספריית עולם הסרטים

מערכת ice | 
yes (צילום yes)
Yes, מותג שירותי הטלוויזיה הרב ערוצי בישראל, מציין 60 שנה לשחקנית האמריקאית סנדרה בולוק ומכריז כי שלל סרטיה האייקונים למנויים בספריית הסרטים של יס. כידוע, הפריצה הגדולה של סנדרה בולוק, הגיעה בשנת 1994 לאחר שזו קיבלה את התפקיד הראשי שלה לצידו של השחקן קיאנו ריבס בסרטן האקשן הרומנטי "ספיד". 
במהלך השנים, בולוק גילמה מגוון דמויות מעניינות בקומדיות רומנטיות ודרמות מרגשות. כזכור, בשנת 2010 זכתה בולוק בפרס האוסקר היוקרתי על תפקידה בסרט "הזדמנת שנייה" ובכך הוכיחה את עצמה כאחת הכוכבות המשפיעות, הרווחיות והאהובות בהוליווד. לרגל חגיגות ה-60 שנה לשחקנית סנדרה בולוק, סרטיה "קסם מעשי", "תחושה מוקדמת" ו-"איזה מין שוטרת 2" ונוספים, יופיעו בקטגוריית עולם הסרטים של yes.
לצד זאת, ספריית עולם הסרטים של yes כוללת את הביוגרפיה "One Love" של אחד האייקונים התרבותיים הגדולים של המאה ה-20, הזמר בוב מארלי. מלבד זאת, yes  מציינת כי הבמאי האגדי ג'ון וו, חוזר ובגדול בשל מותחן הנקמה "לילה שקט" אשר יצא לאקרנים בשנת 2023.  מלבד כל אלו, ספריית עולם הסרטים של yes כוללת את הסרט "איך לעשות סקס", בכיכובו של ג'וני דפ בתפקיד לואי ה-15, מלך צרפת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה