תרבות ופנאי

ג'וני דפ מפתיע: זו הקריירה החדשה של הכוכב

לאחר הניצחון המוחץ במשפט המתוקשר של ג'וני נגד אמבר, הכוכב עשה צעד מפתיע נוסף, הפעם בתחום הקריירה. דפ יחזור לשחק בעתיד, אבל רגע רוצה להתמקד במקצוע הבימוי כפרק חדש בחייו

מערכת ice | 
ג'וני דפ (צילום shutterstock)
ג'וני דפ לא פרש מתעשיית המשחק, לפי TMZ, הכוכב החליט שהוא יקדיש את כל תשומת ליבו כרגע בתחום הבימוי, להיות בצד השני של המסך. מועמד האוסקר חשף כי זוהי תשוקה נוספת שלו. כמו כן, מקורבים לדפ אומרים שהחלום הגדול שלו זה לביים את הסרט הביוגרפי "מודי".
מודי, היא דרמה על חייו של האמן האיטלקי אמידאו מודיליאני, בו מככבים ריקרדו סקאמריו, אל פאצ'ינו וסאלי פילפיס. זו הפעם הראשונה של דפ על כיסא הבמאי, מאז שביים את "האמיצים", משנת 1997, לצד מרלון ברנדו האגדי.
 
כמו כן, נמסר כי דפ מרוכז כרגע בעריכה הסופית של מודי, אבל זה לא אומר שהוא מספיק לשחק, הוא כן מתכנן לחזור לשחק על המסך הגדול בשלב מסוים בעתיד כשהזמן יתאים.
 
בנוסף, ג'וני נצפה לאחרונה באירופה, בהקרנת הבכורה לסרט הדרמה ביוגרפי: "ז'אן דו בארי", שם נראה הכוכב אחרי ירידה ניכרת במשקל, עם תסרוקת חדשה כמטאפורה להתחלות חדשות בחייו.
 
במהלך האירוע, ג'וני נפגש עם סטודנטים מתחום הקולנוע ועם עמותה שמציעה ליוצרי קולנוע לא מוכרים השואפים להתנסות מעשית בתחום ביום מן הימים. מקורבים לכוכב אמרו שג'וני הוא מעריץ של העמותה והוא הזמין באופן אישי את התלמידים להקרנה.
כאמור, מתחום המשחק לתחום הבימוי, אין ספק שג'וני במקום אחר בחייו, במקום של התחלות חדשות. הכוכב עסוק בלהתרכז בעצמו, להחזיר לעצמו את הכח שאולי נלקח ממנו בעקבות המשפט המתוקשר שהיה עסוק בללכלך את מעמדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה