טלוויזיה

תקלה ב-YES: גם אתם לא הצלחתם לצפות בשידורי הטלוויזיה?

תקלה נקודתית ב-YES  הבוקר כאשר חלק מבעלי טלוויזיות חכמות ברחבי הארץ התלוננו כי אינם מצליחים לצפות בשידורי הטלוויזיה. התקלה קרתה בשעות הבוקר וסודרה. מ-yes נמסר: "בשעות הבוקר נרשמו קשיים בצפייה לחלק קטן מהלקוחות בעלי טלוויזיה חכמה מסוג LG בלבד אשר טופלו על ידי הצוותים ההנדסיים. השידורים כעת עובדים כסדרם"
מערכת ice | 
טלוויזיה (צילום shutterstock)
תקלה נקודתית של חברת התקשורת הישראלית YES, בשעות הבוקר (חמישי) כאשר חלק מהלקוחות טענו כי אינם מצליחים לצפות בשידורי הטלוויזיה, זאת בשל תקלה  שמשבשת להם הצפייה בטלוויזיה. יש לציין שהתקלה השפיעה על מעט לקוחות בלבד, והתקבל מספר קטן יחסית של תלונות, והתקלה סודרה לאחר זמן קצר.
מדובר למעשה רק בחלק מבעלי טלוויזיות חכמות, כאשר מי שמחזיק בטלוויזיה "רגילה" אינו סובל מהתקלה בשידורים. אלו, בעלי הטלוויזיות החכמות שניסו מהבוקר לפתוח את שידורי הטלוויזיה נתקלו בהודעה על גבי מסך שחור ובה נכתב: "מצטערים, משהו השתבש בזמן הצפייה".
התקלה הופיעה גם  למנויי אפליקציית yes+ וגם למנויי "סטינג טיווי" שאינם מצליחים לצפות באף ערוץ טלוויזיה. על פי דיווח ב"מעריב", בחברה אישרו את הדברים ומסרו כי מדובר בתקלה שחלה רק על בעלי הטלוויזיות החכמות כאמור, וכי הם קיבלו תלונות רבות ממשתמשים בכל רחבי הארץ. בחברה טוענים כי ככל הנראה מדובר בתקלת קישור בין האינטרנט לאפליקציית yes.
מ-yes נמסר ל-ice: "בשעות הבוקר נרשמו קשיים בצפייה לחלק קטן מהלקוחות בעלי טלוויזיה חכמה מסוג LG בלבד אשר טופלו על ידי הצוותים ההנדסיים. השידורים כעת עובדים כסדרם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה