נדל"ן ותשתיות

סנדרה בולוק מבקשת 6 מיליון דולר עבור האחוזה שלה

השחקנית זוכת האוסקר סנדרה בולוק מעוניינת למכור את חוות האבוקדו וההדרים שלה בקליפורניה ב-6 מיליון דולר

מערכת ice | 
סנדרה בולוק (צילום פייסבוק/ סנדרה בולוק)
האחוזה מורכבת משלושה מגרשים כ-40 מייל צפונית-מזרחית לסן דייגו. הוא כולל בית ראשי בשטח של כמעט 6,000 רגל רבוע וכ-1,200 עצי אבוקדו אורגניים איכותיים שמגיעים לבגרות, בנוסף למגורים וגנים אחרים. "רוגע ושלווה, בשילוב עם הנופים המדהימים של רכסי ההרים, הם הדברים הראשונים שאתה מרגיש כשאתה יוצא מהמכונית שלך ואז נכנס לחצר ורואה את קירות העץ העבים, את המזרקה ומרגיש את ריח היסמין שמקבל את פניך כשאתה מתקרב לדלת הכניסה", כך אמר המתווך.
מטעי אבוקדו והדרים כבר גדלו על האדמה כשהשחקנית רכש אותה, אבל היא "המירה אותם לאורגניים ושינתה לחלוטין את האווירה של הנכס", הוא הוסיף. זה כלל הוספת בריכת שחייה וספא עם מים מלוחים עם נופים להרים, ייבוא ​​עצי זית עתיקים, הרחבת המטע המשפחתי והגנים הקיימים ויצירת שבילי הליכה ושבילים המובילים לבריכה לשימור מים והשקיה, לדברי הסוכן. בנוסף, בית המגורים הראשי מציע אורח חיים פנימי וחיצוני עם חצר מרכזית נטועה  עם מזרקה ומספר סטים של דלתות צרפתיות.. הוא גם מתהדר בסך הכל בתשעה קמינים, עם שלושה בחוץ בין גני הפרחים ועצי אקליפטוס, דקל וזית.
 
יש גם מטבח עם ריצוף עץ רחב ותנור La Cornue, בתוספת פינת אוכל עם מושב חלון מרופד ותקרת קורות. ישנן ארבע סוויטות חדרי שינה, כל אחת עם כניסה פרטית וחלל חיצוני. חדר השינה הראשי מציע אח וכמו כן דלתות צרפתיות עם נוף של רכס ההרים רב הגוונים. חללים נוספים כוללים שלושה חדרי שינה נוספים, בית מגורים עם שני חדרי רחצה, פאנלים סולאריים, עמדת טעינה חשמלית, לול והרבה שטח בנייה נוסף ליצירת מתחם רב דורי או הרחבת החווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה