טלוויזיה

טילטיל למודחת "האח הגדול": "זאת הסיבה שאת יושבת פה"

אחרי שהביע את דעתו כלפי היחס של לירון טנג'י לאמה אורית בזמן שהייתה דיירת בבית "האח הגדול", זכה אמש טילטיל לומר לה את הדברים פנים מול פנים: "זה שאת יושבת פה זה רק מהסיבה הזאת, שדיברת לאמא שלך בצורה כזאת"
רוני שיינר | 
טילטיל (צילום פייסבוק/ טילטיל)
טילטיל, יוצא התוכנית "הישרדות" וחבר פאנל בתוכנית "פותחים שישי", שיתף את המודחת הטריה מבית "האח הגדול", לירון טנג'י, בסיבה שלטענתו גרמה לה להיות המודחת השנייה של העונה.
"לפני רגע אמרת 'זאת אני, אני הבאתי את האמת שלי'. לא יכול להיות שאת יושבת בבית, שמה את המטפחת ביום שבת, מתפללת. אחרי שאת מסיימת להתפלל ורואים אותך לבושה בשמלה לבנה צחורה, את אומרת לאמא שלך 'אל תדברי איתי עם הידיים כמו איזו שלוכית'. לא יכול להיות דבר כזה, וזאת הסיבה שאת יושבת פה. לא בגלל היופי שלך, לא בגלל שום דבר אחר. לא בגלל הדר, הדר לא קשורה. זה שאת יושבת פה זה רק מהסיבה הזאת, שדיברת לאמא שלך בצורה כזאת".  
טנג'י הגיבה: "אנחנו בני אדם, כשאתה נכנס לבית כזה ויש כל כך סיר לחץ, ואתה יודע על מה אני מדברת, אז באותו רגע האמוציות, אתה משליך אותן על האנשים מהסביבה הטבעית שלך. לא על אנשים שלא מכירים אותך". "אמא"? שאל טילטיל. "אז קרה, אז אמרתי, אז שוב פעם אמרתי שאני מצטערת על מה אמרתי", השיבה טנג'י. 
 
טילטיל ולירון טנג'י (מתוך התוכנית "פותחים שישי", רשת 13)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה