טלוויזיה

שופט "רוקדים עם כוכבים" ממשיך להפתיע: זה הג'וב החדש שקטף

דוד דביר, שופט תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" בערוץ 12, לוהק לסדרת הטלוויזיה הקומית "האחיין שלי בנץ" המשודרת בכאן 11. דביר יככב בסדרת הטלוויזיה המצליחה לצד מאור כהן, אושרית סרוסי וגיתית פישר

מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
דוד דביר, המוכר כשופט הקשוח של תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" המשודרת בערוץ 12, רושם הישג ענק. על פי הפרסום של ערן סוויסה, דוד דביר לוהק לתוכנית "האחיין שלי בנץ" המשודרת בערוץ כאן 11. 
למי שלא מכיר, "האחיין שלי בנץ" הינה סדרת טלוויזיה קומית המשודרת ב"כאן חינוכית" וב"כאן 11". בין השמות המוכרים אשר מככבים בסדרה הטלוויזיה המוכרת, ניתן למנות את הזמר והשחקן מאור כהן, הקומיקאיות גיתית פישר ואושרית סרוסי, אשר התפרסמו בזכות הסדרה "זאת וזאתי" ברשת 13. 
כידוע, בימים אלו משמש דביר כשופט הקשוח של תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים". בין המפורסמים שנלחמים על המקום הראשון והיוקרתי, ניתן להבחין בדוגמניות רומי פרנקל ומאיה קיי, מגישת החדשות גאולה אבן סער, הזמר אבי אבורומי, הקוסם חזי דין ועוד רבים וטובים. כזכור, לאחרונה הודחה יאנה יוסף, אשתו של השחקן והקומיקאי ציון ברוך, כוכב שלישיית "מה קשור?".
לאחר אותה הדחה דרמטית, התראיינה יאנה יוסף לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". בריאיון המדובר, סיפרה יוסף על התחושות וציינה: "מבאס מאוד, כי זה באמת משהו של תהליך, אבל אני גם קצת שמחה כי זה היה נורא קשה". על שופטי תוכנית הריקודים הפופולרית של קשת 12, אמרה יאנה יוסף: "הם היו קשוחים, לא היה חיבור. זה היה לא נעים וטוב שזה נגמר".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה